XXL Nutrition

Ik wil deze tattoo laten zetten (vraagje aan kenners)

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Hoeveel cm bij hoeveel cm zou ik die moeten zetten om hem mooi te krijgen ?

En hoeveel zou ik daarvoor maximaal moeten neerleggen ?

[Link niet meer beschikbaar]

gezellig plaatje

Waar zou je hem willen dan?

Lijkt me best op de bovenrug, want je gaat plaats nodig hebben voor die skull's wat gedetailleerd uit te laten werken...

Weet je het zeker? Ik kan me voorstellen dat dit plaatje je nu leuk lijkt maar als je dalijk 50 bent vind je 'm dan nog steeds leuk?

Ja inderdaad, wat metal wolf zei. Btw pas op met groeien dat kan je tatoee namelijk aardig bewerken...so i heard

is dit niets voor je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Metal_Wolf zei:
Weet je het zeker? Ik kan me voorstellen dat dit plaatje je nu leuk lijkt maar als je dalijk 50 bent vind je 'm dan nog steeds leuk?
Lasertechniek is nu al goed genoeg om zo goed als littekenloos tattoos te verwijderen... Over 10 jaar kun je echt perfect laten verwijderen denk ik zo.

ik zou hem zo groot mogelijk laten zetten, dus over je hele rug ofzo...

Haha die jongen is depri, hij kan er niets aan doen.

Kan het nog afgezaagder?

30 bij 30

denk dat je plusminus € 800 kwijt zult zijn, maar dat is afhankelijk waar je heen gaat, kleurgebruik en grootte.

Veel kan er aan langeman niet verpest meer worden.

het teken opzich zal wel kunnen maar denk niet dat je van de schedels verwachten kan dat ze er indentiek uitzien eigenlijk, tenzij je het wat groter laat zetten idd

LangeMan zei:
Hoeveel cm bij hoeveel cm zou ik die moeten zetten om hem mooi te krijgen ?

En hoeveel zou ik daarvoor maximaal moeten neerleggen ?

[Link niet meer beschikbaar]

hang er vanaf waar je hem wil laten zetten denk ik eh ;)

maar als je hem op de rug zou laten zetten, zeker voor 30cm gaan. prijs kan nogal verschillen, duur is niet altijd beter en goedkoop is niet altijd beterkoop...

weet niet vanwaar je bent, maar weet een paar goeie zitten in belgie....

Metal_Wolf zei:

ik denk dat als je ouder wordt je het niet zo veel meer uit maakt of je ergens een plaatje hebt zitten.
toen ik mijn tattoo zette kreeg ik ook reacties "maar straks ben je 80 en loop je met zo'n tattoo" net of dat als ik 80 ben ik het vreselijk zou vinden ergens een plaatje op me lichaam te hebben.

PreludE zei:
ik denk dat als je ouder wordt je het niet zo veel meer uit maakt of je ergens een plaatje hebt zitten.
toen ik mijn tattoo zette kreeg ik ook reacties "maar straks ben je 80 en loop je met zo'n tattoo" net of dat als ik 80 ben ik het vreselijk zou vinden ergens een plaatje op me lichaam te hebben.

Helemaal mee eens. Ik heb ook een tattoo en ik heb er geen spijt van. Ach, misschien haal ik de 80 nog geeneens. We zien wel.

spiertje16 zei:
Ja inderdaad, wat metal wolf zei. Btw pas op met groeien dat kan je tatoee namelijk aardig bewerken...so i heard

dat val reuze goed mee hoor ;) , heb die vraag al aan verschillende tattoo artiesten gevraagd en ze zeggen allen dat het geen probleem is...

PreludE zei:

precies, als je 80 bent heb je vast wel nog andere dingen die niet op hun plaats zitten :D

• Topic Starter Topic Starter
Metal_Wolf zei:

het betekend veel voor mij, veel mensen zullen zich erin kunnen vinden
als ze weten wat Satanisme echt betekend (geen duivel/god aanbidden iig LOL :roflol:)

en anders hebben we nog lasertechniek :D

30cm bij 30cm zat ik ook aan te denken, ik wil hem tussen mijn schouderbladen.
ik laat hem bij Magic Tattoo (utrecht) zetten, das een goeie

zal ik genoeg bij me hebben als ik 300 euro mee neem ?

LangeMan zei:
het betekend veel voor mij, veel mensen zullen zich erin kunnen vinden
als ze weten wat Satanisme echt betekend (geen duivel/god aanbidden iig LOL :roflol:)

en anders hebben we nog lasertechniek :D

30cm bij 30cm zat ik ook aan te denken, ik wil hem tussen mijn schouderbladen.
ik laat hem bij Magic Tattoo (utrecht) zetten, das een goeie

zal ik genoeg bij me hebben als ik 300 euro mee neem ?

daar red je het zeker niet mee, zo'n 1000 euro zou ik eerder aan denken.

Terug
Naar boven