Fitness Seller

Ik wil deze tattoo laten zetten (vraagje aan kenners)

jij gaat echt wel branden in de hel! burn baby burn DISCO INFERNOOOOOOOOO!!!!

Dat is een aardige tramp stamp.

"Adema" is makkelijk te vermaken.

Mooi plaatje!1 en 2 april is er weer n tattoo convention in Amersfoort,echt n aanrader.tattoeren ze ook op de oude sT,en heel veel voorbeelden.En jij ging in Utrecht kijken bij n shop?ik weet n goede/goedkope in omgeving Amersfoort,mssn wat voor je...

natural zei:
Mooi plaatje!1 en 2 april is er weer n tattoo convention in Amersfoort,echt n aanrader.
zou ook graag wat meer info er over hebben
enne @ Langeman
Doe wat je wilt kletsen doen ze toch, en idereen denkt het beter te weten maar het blijft uiteindelijk jou keuze en niet die van iemand anders
Greets and Respect
Luca27

• Topic Starter Topic Starter
Mans zei:
Met elitairist bedoel ik iemand die zichzelf boven de rest plaatst om een bepaalde reden. Iets wat veel Satanisten doen.

Klopt, maar wat heeft dat volgens jou met deze tattoo te maken ?
Als ik deze tattoo voor een ander zou zetten had ik hem wel in me nek gezet.

DiSTuRBeD zei:
Lees eerst The Satanic Bible van Anton LaVey + nog een paar andere boeken (ook van andere takken van het Satanisme bvb. The Beast 666, ...) en beslis dan of je die tattoo nog wilt...
Mvg,
DiS

Lees de SB zelf nog maar een keer heel goed door.
Ik distancier mij van alle "andere takken van Satanisme" zoals "theistische satanisten"
omdat ik niet geloof in bedenksels van de bijbel, laat staan dat ik me daar aan onderwerp.

• Topic Starter Topic Starter
Luca27 zei:
zou ook graag wat meer info er over hebben
enne @ Langeman
Doe wat je wilt kletsen doen ze toch, en idereen denkt het beter te weten maar het blijft uiteindelijk jou keuze en niet die van iemand anders
Greets and Respect
Luca27

idd, als dat mijn keuze zou beinvloeden zou ik net zo goed een heilig kruis kunnen laten zetten :P

Smurfin zei:
LangeMan; Ben je er al uit hoe groot je hem laat doen?

Ik denk dat ik hem iets kleiner dan 20 bij 20cm tussen me schouderbladen
ga laten zetten. Ik moet alleen nog steeds vragen hoeveel het gaat kosten enzo
maar dat ga ik morgen waarschijnlijk even vragen.

Terug
Naar boven