XXL Nutrition

Ik wil deze tattoo laten zetten (vraagje aan kenners)

• Topic Starter Topic Starter
bur zei:
daar red je het zeker niet mee, zo'n 1000 euro zou ik eerder aan denken.

wow :eek:

ik ga volgend weekend wel effe langs Dicky vragen hoeveel het gaat kosten
hij rekent geloof ik ook per uur

Ik ben geen kenner en heb ook geen tattoo ( later wel )
Maar ik denk dat je het beste even bij de tattooshop kan langsgaan en dan daar eerst even vragen, hoeveel het gaat kosten en of het eventueel er anders uit gaat zien als je "groeit".

In ieder geval succes :)

LangeMan zei:
het betekend veel voor mij, veel mensen zullen zich erin kunnen vinden
als ze weten wat Satanisme echt betekend (geen duivel/god aanbidden iig LOL :roflol:)

Echte satanisten zijn elitairisten. Lijkt me sterk dat die voor een tattoo met schedeltjes kiezen. Maar whatever floats your boat bro.

• Topic Starter Topic Starter
sorry, ik weet niet wat het woord elitairist betekend

heb je trouwens de SB gelezen ?

edit: Satanisme staat voor realisme, vrijheid in doen en laten en uiting van gevoel, om maar even een paar dingen op te noemen

lees de SB nou maar en er gaat een wereld voor je open,
ik moet nu gaan , tot volgend weekend

Dit ziet er al heel gedetailleerd uit Langeman, vergeet ook niet dat er een echt zuiver zwart bestaat in tattoo verfjes, en een goede tattooeur die mooi met grijstinten kan werken is ook moeilijk te vinden. over de prijs kan ik niets zeggen, maar ik zou er ZEKER 500 euro aan geven, een goede tattooeur is altijd duurder.

Waarom op je rug? Heb je een spiegel nodig om het te zien! Het is niet praktisch, kan het beter je nog beter een plaatje aan de muur hangen. Of doe je het ook voor je vriendinnetje?

LangeMan zei:
het betekend veel voor mij, veel mensen zullen zich erin kunnen vinden
als ze weten wat Satanisme echt betekend (geen duivel/god aanbidden iig LOL :roflol:)

en anders hebben we nog lasertechniek :D

30cm bij 30cm zat ik ook aan te denken, ik wil hem tussen mijn schouderbladen.
ik laat hem bij Magic Tattoo (utrecht) zetten, das een goeie

zal ik genoeg bij me hebben als ik 300 euro mee neem ?
Als je het zeker weet sta ik 100% achter je :)

Zelf neem ik binnenkort een tribal op me rechterarm. Die blijven tijdloos vind ik.

Zal stoer staan op je 50ste! :-|

LangeMan zei:
sorry, ik weet niet wat het woord elitairist betekend

heb je trouwens de SB gelezen ?

edit: Satanisme staat voor realisme, vrijheid in doen en laten en uiting van gevoel, om maar even een paar dingen op te noemen

lees de SB nou maar en er gaat een wereld voor je open,
ik moet nu gaan , tot volgend weekend

Ik heb 'm gelezen bro en het is een interessant boek uit studieoogpunt.

Met elitairist bedoel ik iemand die zichzelf boven de rest plaatst om een bepaalde reden. Iets wat veel satanisten doen.

Mans zei:
Ik heb 'm gelezen bro en het is een interessant boek uit studieoogpunt.

Met elitairist bedoel ik iemand die zichzelf boven de rest plaatst om een bepaalde reden. Iets wat veel satanisten doen.

In elk geval toch niet dat in zwarte gewaden gehuld, stinkend tuig dat voor supermarkten bier zit te drinken in de ochtend en elkaars haar zit uittevlooien.
Btw Langeman, met alle respect :D, maar ik hoop dat je niet tot deze categorie behoort.

AHAHAHAHHAHAHAHAHAH:roflol:
nee die type is hij gelukkig niet nee

Blackadder zei:
In elk geval toch niet dat in zwarte gewaden gehuld, stinkend tuig dat voor supermarkten bier zit te drinken in de ochtend en elkaars haar zit uittevlooien.
Btw Langeman, met alle respect :D, maar ik hoop dat je niet tot deze categorie behoort.

Er zijn geen uiterlijke verbonden aan een satanist. De individu (het 'ik') gaat voor alles dus die pubersubculturen passen er niet echt in :)

btje nerdie als je zo'n plaatje laat tattoo-eren

Homer17 zei:
Lasertechniek is nu al goed genoeg om zo goed als littekenloos tattoos te verwijderen... Over 10 jaar kun je echt perfect laten verwijderen denk ik zo.

hahahahha..ja tuurlijk je neemt een tattoo..want je wilt hem uiteindelijk toch laten verwijderen:o

Blackadder zei:
edit: om je een idee te geven, ik heb de mijne voor 1000 euro laten plaatsen en was ook een "simpel" tribal motief, dus geen gedetailleerde uitwerking met verschillende kleuren en lagen. zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=44110&highlight=tattoo

heb je daar 1000€ voor betaald ??? dat vind ik echt erg veel, ik heb mijn hele bovenarm juist laten volzetten, binnen en buitenkant en dit voor 850€

hier is een foto na 2 maal gaan: zal eens foto posten van het resultaat...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Homer17 zei:
Lasertechniek is nu al goed genoeg om zo goed als littekenloos tattoos te verwijderen... Over 10 jaar kun je echt perfect laten verwijderen denk ik zo.

Mooi, morgen ga ik de naam van m'n vriendin maar eens laten zetten dan om te vieren dat ik al een maand met haar ga. :)

wie een tattoo van dutchbodybuilding zet krijgt van mij karma;)

Terug
Naar boven