- Waardering
- 525
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry kerel haal m maar weer eraf logo veranderd binnenkort weerSiRoj zei:Oké komt ie.. Heb em nu al een half jaartje ofzo
[Link niet meer beschikbaar]
Jah, ik weet het, aan die armen moet nog gewerkt worden, maar volgens de gast die die tattoo heeft gezet zou het niets veranderen
Hij zit ongeveer op m'n schouder, deze foto is vanaf mijn rug genomen

Big_T zei:Sorry kerel haal m maar weer eraf logo veranderd binnenkort weer![]()

.
. Maar ik ga er vanuit LangeMan hier meer over weet als ik.
. Ik hoop dat er dit jaar weer een Maori in Nederland zal zijn voor een paar tattoo's. Het wordt tijd dat mijn been vol komt te zitten en voor diegenen die een tattoage niet mooi vinden, who cares jullie moeten er toch niet mee rondlopen
.Jinsu zei:Ik hoop dat er dit jaar weer een Maori in Nederland zal zijn voor een paar tattoo's. Het wordt tijd dat mijn been vol komt te zitten en voor diegenen die een tattoage niet mooi vinden, who cares jullie moeten er toch niet mee rondlopen.
het betekend veel voor mij, veel mensen zullen zich erin kunnen vinden
als ze weten wat Satanisme echt betekend (geen duivel/god aanbidden iig LOL)
en anders hebben we nog lasertechniek
30cm bij 30cm zat ik ook aan te denken, ik wil hem tussen mijn schouderbladen.
ik laat hem bij Magic Tattoo (utrecht) zetten, das een goeie
zal ik genoeg bij me hebben als ik 300 euro mee neem ?

Super gaaf dat Maori!Jinsu zei:Ja, ik wil graag iets aparts voor op de benen, Maori lijkt me dan wel gepast enkele artiesten die het goed kunnen zijn "Tuane, Toi Hatfield". Ik vind Japanese-style ook mooi, maar ik wil iets wat niet nog iemand heeft. De tattoo die ik nu heb, heb ik zelf ontworpen en getekend.
gixer zei:heb je daar 1000€ voor betaalddat vind ik echt erg veel, ik heb mijn hele bovenarm juist laten volzetten, binnen en buitenkant en dit voor 850€
hier is een foto na 2 maal gaan: zal eens foto posten van het resultaat...
[afbeelding niet meer beschikbaar]