MuscleMeat

Ik wil deze tattoo laten zetten (vraagje aan kenners)

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
SiRoj zei:
Oké komt ie.. Heb em nu al een half jaartje ofzo

[Link niet meer beschikbaar]

Jah, ik weet het, aan die armen moet nog gewerkt worden, maar volgens de gast die die tattoo heeft gezet zou het niets veranderen

Hij zit ongeveer op m'n schouder, deze foto is vanaf mijn rug genomen
Sorry kerel haal m maar weer eraf logo veranderd binnenkort weer :roflol:

LangeMan; Ben je er al uit hoe groot je hem laat doen?
Met 300 euro kom je er idd niet.
Wat dat betreft is het een dure hobby......Tell me about it!
Grote Smurf zit aardig onder en ik het er ook 2. Als je alles bij elkaar optelt hebben we toch een klein kapitaaltje op onze lichamen! haha

Qua plaatje moet je nemen waar je zelf 100% achter staat!
Het is jouw lichaam en het is jouw keuze!

Ik ben benieuwd naar een foto als ie erop staat!
Succes!

Lees eerst The Satanic Bible van Anton LaVey + nog een paar andere boeken (ook van andere takken van het Satanisme bvb. The Beast 666, ...) en beslis dan of je die tattoo nog wilt...

Mvg,
DiS

Hahahahaha.. achjah, gelukkig komt er ook om de zoveel tijd een nieuwe versie van PS uit :P

Satanisme heeft niets met de duivel te maken, helaas denkt het meerendeel dat dit wel het geval is :( .

Ook het getal 666 dat eigenlijk 616 zou moeten zijn volgens de laatste wetenschappelijke studies. Keizer Nero wordt wel gezien als een van de grootste anti-christen en werd daarom als een beest aangezien, 616 was voor de mensen moeilijker te onthouden, daarom hebben ze er maar 666 van gemaakt. Gevolg is dat 666 als het nummer van het beest wordt gezien.

Het is in ieder geval allemaal anders dan je denkt :) . Maar ik ga er vanuit LangeMan hier meer over weet als ik.

Maar ik denk dat zo een motief van 30 x 30 cm tussen de 800 en 1000 euro gaat kosten. Een tip, ga voor zwart en niet voor een tattoo met kleuren :) . Ik hoop dat er dit jaar weer een Maori in Nederland zal zijn voor een paar tattoo's. Het wordt tijd dat mijn been vol komt te zitten en voor diegenen die een tattoage niet mooi vinden, who cares jullie moeten er toch niet mee rondlopen ;) .

de plek die je ervoor hebt gekozen was de plek waar ik al aan zat te denken wat het mooiste zou zijn.. goed groot, dan komt hij er mooi uit te zien.. maar goedkoop zal het niet worden.. ligt er ook helemaal aan waar je hem laat zetten, als ik jou was zou ik even navraag doen bij meerdere shops.. rond de 600 zal hij wel komen denk ik..

Jinsu zei:
Ik hoop dat er dit jaar weer een Maori in Nederland zal zijn voor een paar tattoo's. Het wordt tijd dat mijn been vol komt te zitten en voor diegenen die een tattoage niet mooi vinden, who cares jullie moeten er toch niet mee rondlopen ;) .

MAORI?
Hebben Grote Smurf en ik ook!
Super!

Ja, ik wil graag iets aparts voor op de benen, Maori lijkt me dan wel gepast enkele artiesten die het goed kunnen zijn "Tuane, Toi Hatfield". Ik vind Japanese-style ook mooi, maar ik wil iets wat niet nog iemand heeft. De tattoo die ik nu heb, heb ik zelf ontworpen en getekend :) .

http://www.bodyneedlz.de/set6/Tribal tattoo Oberarm 2.jpg

ik wil deze op men schouder en denk wel dat dit men leven leuk blijft geen kleur platen denk dat je dit maar even leuk gaat vinden voor een tattoo moet je toch wel goed nadenken wat je doet anders heb je later spijt en moet je hem weglaten halen en dat kost nog meer dan het zetten

het betekend veel voor mij, veel mensen zullen zich erin kunnen vinden
als ze weten wat Satanisme echt betekend (geen duivel/god aanbidden iig LOL :roflol:)

en anders hebben we nog lasertechniek :D

30cm bij 30cm zat ik ook aan te denken, ik wil hem tussen mijn schouderbladen.
ik laat hem bij Magic Tattoo (utrecht) zetten, das een goeie

zal ik genoeg bij me hebben als ik 300 euro mee neem ?

voor het eerst sterretje en een halve schedel misschien :D

Jinsu zei:
Ja, ik wil graag iets aparts voor op de benen, Maori lijkt me dan wel gepast enkele artiesten die het goed kunnen zijn "Tuane, Toi Hatfield". Ik vind Japanese-style ook mooi, maar ik wil iets wat niet nog iemand heeft. De tattoo die ik nu heb, heb ik zelf ontworpen en getekend :) .
Super gaaf dat Maori!
Het mooie ervan is is dat je het kunt blijven uitbreiden!
Grote Smurf heeft zijn halve rug vol met Maori. Ook eerst begonnen met alleen de onderrug en nu doorgewerkt tot onder z'n schouderbladen.
Ik heb alleen m'n onderrug vol met Maori (begint op m'n stuitje en loopt in de punten door tot in m'n middel).

Maori op je been is helemaal gaaf!
Stuur ff een pic als je hem hebt!

Heb jij geen pics Smurfin, van jou/grote smurf, ben benieuwd naar dat maori

Van mij heb ik er wel een.
Grote Smurf is nou nog bezig. Dus die is nog niet helemaal af (inkleuren e.d.)

(hoe zet ik er een foto bij?)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij is op deze foto niet helemaal te zien...
Zal straks eens een duidelijke opzoeken.

gixer zei:
heb je daar 1000€ voor betaald ??? dat vind ik echt erg veel, ik heb mijn hele bovenarm juist laten volzetten, binnen en buitenkant en dit voor 850€

hier is een foto na 2 maal gaan: zal eens foto posten van het resultaat...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja zo kan je ook "pronken" met je "armen".

BRUTAL MASS!!

Laatst bewerkt:
Tribals zijn zo passé

Terug
Naar boven