arnoudenajax
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 60kg
------
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(inb4 shitstorm)
beste frederik,
misschien kan je het beter op [Link niet meer beschikbaar] vragen, dit forum is bedoeld voor bodybuilders, en die trainen doorgaans hun hele lichaam en niet alleen voor een sixpack.
(inb4 shitstorm)
Beste Frederik,
Misschien kan je het beter op [Link niet meer beschikbaar] vragen, dit forum is bedoeld voor bodybuilders, en die trainen doorgaans hun hele lichaam en niet alleen voor een sixpack.

ik zoek hier geen trollen maar 1.90 en 60kg. Iedereen heeft blokjes..kan me bijna niet voorstellen dat er met jou lengte nog spek over je buik zit
Dit soort topics krijgen jullie vaak voor de zomer of niet?

Als je niet in staat bent een serieus antwoord te geven gelieve helemaal geen reactie te geven. Kloten doe je maar ergens anders.

Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben ongeveer 1.90 lang en 15 jaar. (groot dus)
Ben niet echt dik ofzo, en ook niet breed.
Ik zou graag een blokjes buik en meer gespierde armen willen hebben.
Ik doe eigenlijk voordat ik ga slapen paar oefeningen.
bijvoorbeeld. van mijn knieën naar mijn tenen zo lang mogelijk zwevend houden.
Opdrukken (ik doe nu nog op mijn knieën zitten, want van teen tot hoofd lukt me nog niet)
en een kommetje maken.. (hoofd en voeten omhoog)
Heeft iemand nog tips?
Ik doe eigenlijk zomaarwat, kheb niet echt een trainingsschema.
Kan iemand die voor mij maken?
Frederik
1.90 60kg
Vind het persoonlijk nog wel meevallen deze keer.Een six-pack krijg je als je vetpercentage laag genoeg is: Dieet !
PS: Als je niet in staat bent een serieus antwoord te geven gelieve helemaal geen reactie te geven. Kloten doe je maar ergens anders.