Fitness Seller

Ik wil een six pack en gespierde armen

Dat trainingsschema is beter dan het gemiddelde schema wat je krijgt van een sportschool! Staat zelfs squat in :eek:

Hij is 1.90 en 60kg en jij begint serieus over een dieet...? Alsof jouw antwoord zoveel waarde heeft.

Je mag mijn argumenten best aanvalle (heb je zelfs een goed punt), als je mij maar niet aanvalt. Ik heb dat hele gewicht nooit zien staan (stats zeker?), ik zag alleen 15 jaar, 1.90 (damn op die leeftijd al) en "niet echt dik".

Feit blijft dat als hij ee sixpack wil hij een lager vetpercetage zal moeten hebben. Of iemand van 1.90 bij 60 kilo op dieet moet ...nee inderdaad, dat is ongezond. Ruimte genoeg om (netjes:)) te discussieren.

• Topic Starter Topic Starter
-------

Laatst bewerkt:
Hoe ik aan dat schema kom?

Van zo'n fitness forum :)..

Afvallen is idd niks voor mij
ik kan trouwens eten wat ik wil, ik kom niet aan..

Dat laatste is het makkelijkste opgelost.... eet meer. Maar serieus, 190 bij 60 dan moet je eerst even niet aan een sixpack gaan denken,want dat ziet er toch niet uit. Ga maar eens flink aan het ijzer om wat spiermassa te kweken !

Je weegt 60 kg bij 1.90m ? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
--------

Laatst bewerkt:
Nee echt je eet te weinig, dacht zelf een jaar geleden ook dat ik veel at. Totdat ik mijn onderhoud uitrekende waar ik vaak onder zat dan op.

Simpele wiskunde:
Meer eten dan je onderhoud > kom je aan.
Minder eten dan je onderhoud > val je af.

Nu, met een goed voedingsschema en trainingsschema zul je aankomen en meerendeels in spier (in het begin).

Dus, spit de voeding en trainingssectie door en lees veel topics verrijk jezelf met kennis.

Je schema zuigt in ieder geval dat je het weet, maar kan dat je dat niet snap vandaar ook dat je moet lezen en leren. Trial and error, trial and error!

je schema is aardig goed om te beginnen.

eens dat je op de sportschool zit kan je beter gaan inlezen op het SL5x5 schema

maar voor nu... in ieder geval beter dan een paar keer op je knieen opdrukken ;)

Omdat het hier een leeftijdsgenoot betreft ga ik (veel te ) lang en uitgebreid antwoorden.

Ik ben ook ooit zo begonnen als jij ik was 1,96 bij 70 kilo en na een uitwisseling waarbij we gingen zwemmen en mij verteld werd dat ik erg dun en mager was ( terwijl ik geen sixpack had) besloot ik dat ik gespierder wilde worden. Ik begon met de standaard wensen van een sixpack en gespierde armen en drukte me elke avond op en deed idioot veel setjes buikspieroefeningen.

Needless to say ik groeide hier niet erg van ik werd misschien een kilo zwaarder in drie maanden tijd en besloot de stap te maken naar een sportschool. Ik heb advies gevraagd aan de begeleiders daar en mijn wensen van een sixpack en armen duidelijk gemaakt en er werd mij een schema voorgesteld. Pas na een aantal maanden toen ik doorhad dat het schema mij weinig hielp ben ik op zoek gegaan naar informatie op het internet en kwam zodoende hier.

Wat mij al snel duidelijk werd is dat het trainen van je hele lichaam heel belangrijk is en dat de enige manier om écht gespierd te worden de sportschool en een strict voedings en traingsschema is. Ik train nu 5 maanden sereius en ben ondetussen 15 kilo rijker en begin er eindeluijk wat voller uit te zien. Ik adviseer jou om naar de sportschool te gaan en daar te beginnen met het programma stronglifts 5x5 opdat je gespierder zal worden.

in case of tl;dr

cliffs: Train je hele lichaam in een scportschool.

ik vind de reacties die erop volgen even jammer als de beginpost zelf.
Ik denk dat de meesten hier de eerste keer dat ze in contact kwamen met bb er ook nog geen **** van wisten. Ik durf eerlijk toe te geven dat ik er toen ik begon ook niks van wist. Dacht even lekker sixpack bouwen... Maar kijk nu, ik train alles en ga er vol voor. Tis maar dat je hem beter even op weg kan helpen met hoe het wel moet en hoogst waarschijnlijk interesse voor de sport bij hem kan opwekken, dan hem af te breken.

@ts: Beter train je gelijk alles. Niemand vind een sixpack ook mooi als je geen borst hebt bijvoorbeeld. Ziet er erg triest uit. Het is hier ook een bodybuild forum dus hier komen mensen met serieuze bedoelingen, dan krijg je wel wat domme reacties als je zo'n postje neerzet natuurlijk. Je kan even rondkijken op dit forum; bij de secties 'oefeningen' en 'voeding' kan je zeker zeer veel uit de stickies leren. Stickies zijn topics die als belangrijk gemarkeerd staan. Beter ga je wel naar een sportschool want met zo'n oefeningen even voor het slapengaan word het niets. Niemand word buff met 10min per dag even zo'n oefeningetjes. Dus beter begin je met het serieuze werk.

Succes nog

+1

echt weer zo iemand die weer voor de meiden doet je kan wel een six pack hebben en grote armen maar als je klein rugtje heb en geen borst en geen grote bene ziet het er niet uit train alles of niks

Terug
Naar boven