Berethorn
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 22%
Ik zou graag eens willen weten hoe ik als gewichtheffer/sumoworstelaar in de zwaarste gewichtsklasse uiteindelijk 70 tot 90 kilo kan aankomen in spier -en vetmassa. Ik ben net begonnen met trainen sinds 3 maanden met 3 keer per week en ik weeg nu 114 kilo. Ik ben nog niks aangekomen sinds ik ben begonnen.
Aangezien ik al goed eet volgens schema ben ik dus opzoek naar een juiste combinatie van HGH met een soort androgene steroiden zodat ik geen droge spiermassa krijg, maar wel een totaal aantal meer massa bestaand uit meer spier en vet. Voor bepaalde looks dacht ik ook nog lipofilling te doen met eigen buikvet door dit in m'n kont en benen te laten spuiten.
Ik hoor graag wat jullie weten en denken.
Aangezien ik al goed eet volgens schema ben ik dus opzoek naar een juiste combinatie van HGH met een soort androgene steroiden zodat ik geen droge spiermassa krijg, maar wel een totaal aantal meer massa bestaand uit meer spier en vet. Voor bepaalde looks dacht ik ook nog lipofilling te doen met eigen buikvet door dit in m'n kont en benen te laten spuiten.

Ik hoor graag wat jullie weten en denken.