AndroidHealthClinic

Ik wil heel graag aankomen in zowel vet -als spiermassa

Berethorn

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
122kg
Vetpercentage
22%
Ik zou graag eens willen weten hoe ik als gewichtheffer/sumoworstelaar in de zwaarste gewichtsklasse uiteindelijk 70 tot 90 kilo kan aankomen in spier -en vetmassa. Ik ben net begonnen met trainen sinds 3 maanden met 3 keer per week en ik weeg nu 114 kilo. Ik ben nog niks aangekomen sinds ik ben begonnen.

Aangezien ik al goed eet volgens schema ben ik dus opzoek naar een juiste combinatie van HGH met een soort androgene steroiden zodat ik geen droge spiermassa krijg, maar wel een totaal aantal meer massa bestaand uit meer spier en vet. Voor bepaalde looks dacht ik ook nog lipofilling te doen met eigen buikvet door dit in m'n kont en benen te laten spuiten.:rolleyes:

Ik hoor graag wat jullie weten en denken.

Sorry, maar.....

WHAT DA FUUUCK IS WRONG WITH YOU!!!?? ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Reported.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoek een vriend die feeder is.

• Topic Starter Topic Starter
Nothing wrong with me dude, I'm just different than you.

Ik wil dus dikker worden, wel in voornamelijk spiermassa, maar ik wil weer absoluut niet droog worden vanwege mijn tak van sport.
Ik zou nu dus eindelijk eens willen weten van welke soort AAS gecombineerd met HGH of Insuline in bepaalde mate of beide je niet droog wordt maar waar je wel sterkere en grotere spieren van krijgt.
Voor mensen die zwaar tegen gebruik van deze middelen zijn, zie dit als een wat -als situatie, ok? Ik wil gewoon graag wat informatie zodat ik zo ook een stukje wijzer wordt.
Bij de Mac kom ik trouwens geregeld, helpt niet echt zo zeer.

Bij mij ging het zo tot nu toe, in een week halve inch in beenomtrek erbij aan massa, vervolgens weer een halve eraf, sta ik weer op 0 ggrrr.

AAS en hoog vetgehalte, goed bezig

dit:

eat train sleep repeat

Ik weet wat ze eten, maar bedankt. Ik ben trouwens voornamelijk gewichtheffer.
Maar nogmaals, ik ben niet van plan om iets zwaars te gebruiken, maar ik wil wel weten van welke soort AAS of combi's je niet droog wordt maar alleen van aankomt in spiermassa.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 18:50 ----------

eat train sleep doe ik voldoende, thnx.
Hoog vetgehalte als in wat? Nu is het vrij laag en ik wil eigenlijk tussen 22 procent tot 32 procent zitten, het is nu 21.
Ik ga dus niet boven de 32 procent zoals bij sommige athleten.
Ik weet wat jullie nu denken, niet boven de 25 procent joh, maar ik ben een peervorm en de dokter zegt dat ik niet boven de 32 procent mag uitkomen wil ik geen risico lopen.
Dus als jullie iets weten wat ik graag zou willen weten, mail mij of zet het in de topic alsjeblieft.

Dank u.

(nog) meer eten en weightgainers na elke maaltijd

Ik gebruik voldoende weightgainer, jammer dat Mammoth2500 eruit ligt, daar wordt je namelijke lekker dik van. Ik eet 5000 tot 5500 kcal op een dag, voordat ik begon 3750 kcal per dag. Genoeg vlees en eiwit, genoeg koolhydraten en voldoende groente en fruit eet ik al.
Maar nu alsjeblieft over AAS waar men niet droog van wordt of althans niet perse.
I only have to know, not to use. Believe me, you won't feel sorry for me.

Veel noten eten en olijfolie door je shakes gooien of slagroom maar dan zo uit het potje niet opkloppen

Bij 5000kcal eet je wellicht genoeg van alles om niet te zeggen te veel. En aas met een vp boven de 20% jij moet het weten.

Besef wel heeeeeeeeeel goed dat je blokjes kunt vergeten. Blokjes is het ALLERBELANGRIJKSTE in BB wereld !

Voor aas zit je hier wel in de verkeerde sectie vriend .

Terug
Naar boven