AndroidHealthClinic

Ik wil spiermassa

zatraki

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
65kg
Vetpercentage
5%
Ik ben onderhand al 5maanden bezig met fitness, ik zie klein beetje dat mijn armen wat breder zijn geworden.
Het probleem is dat ik niet aankom, en ik gebruik ook mammoth weight gain, als ik normaal veel eet dan kom ik niet aan, als ik dat mammoth weight gain gebruik dan kom ik toch ook niet aan?
ik weeg nu op dit moment 67-68KG, lengte 1,79, leeftijd 18 jaar.
Ik heb een eigen schema en volgens die schema train ik. Ik zal een paar oefeningen opnoemen ik doe 1ste dag biceps,borst,vleugels,buik.
Dag 2 doe ik schouder press, triceps, boven gedeelte van borst ,
zo doe ik het volgens de schema met 2dagen afwisseling.
ik ben bang dat ik nog na 1 jaar niks bereik dat me lichaam gewoon hetzelfde is.

geen benen?
probeer eens een splitschema bvb
dag 1:borst&triceps
dag 2:rug&biceps
dag 3:schouders&benen
veel eten(gezond)
normaal moet dat toch lukken?
er staan hier op dbb wel genoeg shema's denk ik

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Het is toch simpel

ETEN + TRAINING + RUST = SPIERMASSA
goed(gezond) eten + gerichte training + voldoende rust:D

Ik ben onderhand al 5maanden bezig met fitness, ik zie klein beetje dat mijn armen wat breder zijn geworden.
Het probleem is dat ik niet aankom, en ik gebruik ook mammoth weight gain, als ik normaal veel eet dan kom ik niet aan, als ik dat mammoth weight gain gebruik dan kom ik toch ook niet aan?
ik weeg nu op dit moment 67-68KG, lengte 1,79, leeftijd 18 jaar.
Ik heb een eigen schema en volgens die schema train ik. Ik zal een paar oefeningen opnoemen ik doe 1ste dag biceps,borst,vleugels,buik.
Dag 2 doe ik schouder press, triceps, boven gedeelte van borst ,
zo doe ik het volgens de schema met 2dagen afwisseling.
ik ben bang dat ik nog na 1 jaar niks bereik dat me lichaam gewoon hetzelfde is.

Heb je vleugels?:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Oke dat weet ik wel wat je bedoeld, wat is nou de principe?
laat mij dan weten hoe je het aan moet pakken hoe je dan traint?

Je traint, je eet en je rust:headbang:

Alle info die je zoekt staat hier al 54531531351 keer.

Gebruik de zoekfunctie noob!

:slotje:

Rippetoe en eten tot je erbij neer valt.

Na een jaar keihard trainen kan je gaan cutten en iedereen die dit soort vragen stelt bashen en zeggen dat ze rippetoe moeten doen.

En je armen train je pas als je je deadlift en squat zijn verdubbeld

Rippetoe en eten tot je erbij neer valt.

Na een jaar keihard trainen kan je gaan cutten en iedereen die dit soort vragen stelt bashen en zeggen dat ze rippetoe moeten doen.

En je armen train je pas als je je deadlift en squat zijn verdubbeld

+1 (als ik het kon hehe)

Eerst benen in je schema invoegen dan zijn waarschijnljik meer mensen bereid je te helpen.

Je moet experimenteren met je voedsel en training, geen progressie? zoek dan een andere manier om je doel te bereiken!

"If you do what you’ve always done, you’ll always get what you’ve always got. If what you
are doing is not working, do something else.”

- Joseph O’ Connor & Jane Seymour, “Introducing Neuro-Linguistic Programming”

alles eten wat je kan vinden.

meer eten, gewoon meer eten, post je voedingsschema anders eens?

• Topic Starter Topic Starter
Een voedingschema?
Ik eet gewoon van alles in een dag let ik niet echt op

Een voedingschema?
Ik eet gewoon van alles in een dag let ik niet echt op

Een voedingsschema is ook voor kneuzen!
Iemand die er goed mee bezig is let totaal niet op zijn voeding, is ook alleen maar lastig.

Ga eerst eens wat leeswerk doen! Luie donder!!!

post hier es een dag uit je leven qua voeding zatraki, wat je dus op een hele dag eet

gegarandeerd dat jij dan genoeg tips krijgt om binnen een jaar genoeg te kunnen bereiken!

Begin eens met bij te houden wanneer je wat eet, post dit hier zodat andere wat tips kunnen geven.
En zover ik weet kan je beter XXLnutrition Complex Carb nemen dan een Weight gainer, ik gebruik dit nu ook in combinatie met meer verspreid over de dag eten, en ben flink aan het aankomen.

Terug
Naar boven