- Waardering
- 4.424
Dat je wel een voedingsschemanodig hebt voor de beste resultaten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je wel een voedingsschemanodig hebt voor de beste resultaten

Als ik om 12uur opsta eet ik kaas met 6 broodjes en daarna drink ik soms melk erbij. en over 2 uurtjes is het dan
15uur dan eet ik 3 broodjes met hagelslag, daarna ga ik naar fitness doe ik 2uurtjes fitness en als ik klaar ben ga ik weight gain shake drinken.Om 5-6 uur eten we met zijn allen een maaltijd soms vlees met rijst of soms soep.
Later in de avond om 21:00uur krijg ik weer honger dan ga ik weer wat eten koekjes enzzz.Wat moet ik met mijn voedingsschemadoen ik heb amper een voedingschema?
Dan is jou het sacarsme van mijn opmerking niet opgevallen.![]()

Als ik om 12uur opsta eet ik kaas met 6 broodjes en daarna drink ik soms melk erbij. en over 2 uurtjes is het dan
15uur dan eet ik 3 broodjes met hagelslag, daarna ga ik naar fitness doe ik 2uurtjes fitness en als ik klaar ben ga ik weight gain shake drinken.Om 5-6 uur eten we met zijn allen een maaltijd soms vlees met rijst of soms soep.
Later in de avond om 21:00uur krijg ik weer honger dan ga ik weer wat eten koekjes enzzz.Wat moet ik met mijn voedingsschemadoen ik heb amper een voedingschema?
Begin eens met bij te houden wanneer je wat eet, post dit hier zodat andere wat tips kunnen geven.
En zover ik weet kan je beter XXLnutrition Complex Carb nemen dan een Weight gainer, ik gebruik dit nu ook in combinatie met meer verspreid over de dag eten, en ben flink aan het aankomen.
Alles wat je zegt!
Zonder goed eetschema heeft KT weinig nut.
Denken dat je veel eet wil nog niet zeggen dat je ook genoeg eet.
Denken dat je de goede verhoudingen eet wil niet zeggen....you get my point!
Meten is weten....ook met BB!
Dan is jou het sacarsme van mijn opmerking niet opgevallen.![]()