MuscleMeat

Ik word een monster

Goeie dumbbell press :thumbs: Wat was vroeger je 1RM op de bench?

• Topic Starter Topic Starter
ow bench, dat is al meer dan een half jaar geleden dat ik dat gedaan heb. Kon toen net 1x100 (was toen wel een smalle mies hoor ;) ). Ik vind dpress handiger omdat je dan geen spotter nodig hebt, maar ik zal dat dan toch maar weer eens proberen :)

Nadeel van dumbbell presses (vooral bij incline) is ze in de startpositie krijgen vind ik, kost me vrij veel kracht.

gewoon op de knie zetten van de dbs, en dan snel achterelkaar omhoog 'duwen' en dan naar achter vallen en ondertussen al db's omhoog doen (zodat je begint met de oefening met de armen gestrekt). gaat perfect.

Ziet er goed uit!! Succes dude! :thumbs:

Zo, it's been a while. :p

Heb ondertussen nog wel wat trainingen gedaan enzo maar ben nu tot stilstand gekomen. Dit omdat ik me al gedurende een kleine 2 maand erg lusteloos/moe en zwaarmoedig voel. Ik krijg weinig tot niks voormekaar, voel me naar en ben door het minst of geringste enorm gespannen (waarna ik de rest van de dag behoorlijk gebroken ben). Ik hou er niet van om meteen met termen als depressiviteit te gaan rondslingeren maar ik vertoon wel dat soort symptonen. Ik ben momenteel veel thuis ipv op mn kamer om de boel weer een beetje op de rails te krijgen. Ik praat veel met mn ouders en nu vandaag voor het eerst ook met een psycholoog (helaas pas een volgend gesprek over 6 weken --> k*toverheid). Dat doet me wel goed.

Ik ben de afgelopen tijd er achter gekomen dat ik een paar structurele problemen zal moeten oplossen wil ik dit niet nog een keer meemaken, en geloof me: dat wil ik niet.

Ik krijg wel elke dag nog mn eiwitten binnen, maar ga wel achteruit in gewicht. Het is zaak voor mij om nu niet mezelf te overvragen en stapje voor stapje weer op te krabbelen. Ik wil wel mn trainingen weer oppakken, maar 4x per week is echt te veel momenteel. Trainingslog bijhouden doe ik dus ook niet, maar zal van zelf wel weer een moment komen dat ik het weer helemaal oppak en alsnog uitgroei tot een gedrocht(!) van onmenselijke proporties.

moie :)

Learn and overcome :), succes.

Komt wel in orde man, succes!

Hmm, nog niet gezien deze topic. Succes Wouter, komt weer helemaal niet goed. Btw geen slechte sats , 97kg 12% :eek:

Hmm...dat klinkt niet goed, iig veel sterkte en probeer dan nog een beetje op onderhoud te trainen. Als dat lukt.

Terug
Naar boven