Fitness Seller

Ik wou dat ze bij alle shakes die kunstmatige zoetstoffen deden vervangen door Stevia

B&F heeft toch gewoon een aparte stevia shake, neem die dan slimpie.

Dear OP....

4679010+_419763f859752c9da2c6323c40f3b0f9.jpg

Dan heb ik het ook over sucralose wat in bijna alle body&fit shakes zit.

Sommige drinken die shakes best veel per dag en al die sucralose kan niet goed voor je zijn.

Ik heb liever geen kanker.

Ben je nu trouwens een fan van B&F of juist niet ? In de shakes van andere fabrikanten zit dezelfde zoetstof lijkt me ?

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 08:37 ----------

B&F heeft toch gewoon een aparte stevia shake, neem die dan slimpie.

Of ongezoet whey-poeder. Je moet even zoeken, maar het bestaat.

Aspartaam is zo onderhand het meest onderzochte stofje en gewoon veilig. De rest van de zoetmakers vast ook wel. Tuurlijk zijn er altijd mensen die er niet tegen kunnen. Er zijn ook mensen die niet tegen zuivel, noten, etc. kunnen met de dood tot het gevolg. Stevia is ook gewoon een zoetstof, het feit dat het natuurlijk is veranderd daar weinig aan. Cocaine en nicotine zijn ook natuurlijk. http://www.mkatan.nl/radio-en-tv/149-paddestoelen-en-ander-natuurlijk-gif.html

Als je zonodig minder suiker wilt eten (wat gewoon een koolhydraat is en niet de duivel), neem dan geen suiker meer in plaats van jezelf voor de gek te houden met zoetstof, waardoor je suiker lekker blijft vinden. Allemaal uitgevonden uit winstbejag, niet om je te helpen. Net zoals nicotine kauwgom en pleisters. Laten we de teer weg, maar wel de verslavende stof blijven toedienen, wtf?

Het zal toch wel meevallen? Je krijgt elke dag een zeer kleine hoeveelheid binnen van die stof, als je 100 shakes drinkt op een dag dan is het een ander verhaal.

Terug
Naar boven