MuscleMeat

Ik zie het niet meer zitten

• Topic Starter Topic Starter
Begin zwaar me twijfels te krijgen...
maar goed..

ik drop het maar..
en zal me posts verwijderen aangezien jij ze toch negeerd...

Huh?

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Zou het trouwens kunnen dat tijdens het uitspuiten van een oor er iets is geraakt van de hersens? Vraag het me soms af aangezien ik zo ontzettend suf kan zijn. Als ik AD ga gebruiken, word ik misschien helemaal wel een zombie?

Huh?

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Zou het trouwens kunnen dat tijdens het uitspuiten van een oor er iets is geraakt van de hersens? Vraag het me soms af aangezien ik zo ontzettend suf kan zijn. Als ik AD ga gebruiken, word ik misschien helemaal wel een zombie?
Ligt eraan welke AD.

Wellbutrin is een echte ''upper'' kan ik wel merken.

Volgende week alweer een onderzoek in het ziekenhuis. Een gastroscopie. Oftwel met een buis met camera in je maag kijken. Schijnt niet fijn te zijn, en sommigen gaan erbij panikeren. Iemand ervaring met zo'n onderzoek?

Niets om je druk om te maken.

Moest je nu problemen hebben als ze de buis in je keel steken, vraag dan of je wat water in je mond mag houden en dan laat je ze af tellen tot 3 en bij 3 slik je het water in en terwijl gaan zij de buis in je keel duwen dan heb je er het minste last van en dan heb je ook geen braakneigingen.

Klopt, als de patient dat wilt, kan er ook voorafgaand aan het onderzoek een roesje worden aangevraagd.

Ja dat heb ik ook gehad, dan merk je er echt niks van.

Hoop dat je snel kunt beginnen met therapie! Ik vond het begin traject van mijn behandeling (1000 x hetzelfde vertellen) het zwaarst. Maar het voelt wel fijn dat je er nu wat aan het doen bent. Sterkte

Ja dat heb ik ook gehad, dan merk je er echt niks van.

Hoop dat je snel kunt beginnen met therapie! Ik vond het begin traject van mijn behandeling (1000 x hetzelfde vertellen) het zwaarst. Maar het voelt wel fijn dat je er nu wat aan het doen bent. Sterkte

Ik had een keer een gastroscopie zonder roesje. Wat een hell :roflol:

En? Leef je nog

Hij heeft een ban, dus hij kan in ieder geval niet antwoorden..

Oh jeetje :p sneu

wat heeft ie nou weer gedaan? :P

Zoek de liefde in je zelf. Ik ben de zoon van God lol geloof in mij en je zult eeuwig leve.

nou! hopen dat ie dat leest dan he

Eeuwig leven lijkt me maar lullig hoor.

Sorry jezus.

Eeuwig leven? Graag. Maar niet in deze verrotte wereld.

OT: Na het verhaal gelezen te hebben denk ik dat je een behoorlijke psychische stoornis hebt. Je kunt beter naar de psychiater gaan ipv de huisarts.

Cluster hoofdpijn. Nog steeds niks aan te doen maar ik word nu iig serieus genomen en ik weet nu wat er aan de hand is. Mijn 2e huisarts was een fantastische kerel en heeft er alles aangedaan om mij te helpen.

Dus het enige advies dat ik je kan geven is ga naar een andere huisarts. En vertel ook je psychische klachten die je hebt vanwege je lichamelijke klachten.

Ze kunnen zoveel tegenwoordig en wss is er wel wat te doen aan jouw situatie. Dus geef niet op. Dat zou zonde zijn.

Je moet even kijken op YouTube dr is een man die zich zelf behandelt met lsd tegen clusterhoofdpijn..

Misschien dat het jou ook kan helpen.

Terug
Naar boven