MuscleMeat

In ader geïnjecteerd

je bent door een ader heen gegaan... no worries. gebeurd wel eens

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Ik kan me niet voorstellen dat je alsnog in een ader prikt door een beetje heen en weer te bewegen. Als je tijdens het spuiten de naald er een cm verder induwt zou het in principe kunnen ja. Maar kom op, zo moeilijk is dat injecteren toch niet?
Niet aspireren met spullen op oliebasis is gewoon levensgevaarlijk en dom. Ik kan me niet voorstellen dat een arts niet aspireert met medicatie op oliebasis. Alleen met medicatie op waterbasis hoeft het niet.

Ook niet slim om met winstrol of test suspension niet te aspireren. Lekker die kristallen in je bloedbaan.. net zo gevaarlijk als je het mij vraagt ;-)

je bent door een ader heen gegaan... no worries. gebeurd wel eens ---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ---------- Ook niet slim om met winstrol of test suspension niet te aspireren. Lekker die kristallen in je bloedbaan.. net zo gevaarlijk als je het mij vraagt ;-)
Klopt, heb je gelijk in :).

Ik kan me niet voorstellen dat je alsnog in een ader prikt door een beetje heen en weer te bewegen. Als je tijdens het spuiten de naald er een cm verder induwt zou het in principe kunnen ja. Maar kom op, zo moeilijk is dat injecteren toch niet?
Niet aspireren met spullen op oliebasis is gewoon levensgevaarlijk en dom. Ik kan me niet voorstellen dat een arts niet aspireert met medicatie op oliebasis. Alleen met medicatie op waterbasis hoeft het niet.

Ik zal ook ten alle tijden blijven aspireren. Kleine moeite.
Mijn reactie was naar aanleiding van dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/niet-aspireren-thoughts-381773/

door een beetje heen en weer te bewegen met de naald een ader in komen is ook een kunst. Aders zijn zijn niet zo slap als jullie denken hoor. Bij het bloedprikken springen ze regelmatig weg.

Hehe als je in je ader zet heb je de tijd niet om die 4 ml rustig weg te spuiten hoor. Dan begin je wel zo te hoesten dat je niet verder wilt zetten :P

Hehe als je in je ader zet heb je de tijd niet om die 4 ml rustig weg te spuiten hoor. Dan begin je wel zo te hoesten dat je niet verder wilt zetten :P

hahahahah al met 0,1ml tren begin je te hoesten en overal tranen over je gezicht, rode ogen en al...

brengt oude herinneringen op:rolleyes::rolleyes:

al moet ik zeggen dat injecteren bij mij de laatste tijd bar slecht gaan, er komt enorm veel vloeistof na de injectie weer eruit. moet em dieper en voorzichtiger injecteren.

al moet ik zeggen dat injecteren bij mij de laatste tijd bar slecht gaan, er komt enorm veel vloeistof na de injectie weer eruit. moet em dieper en voorzichtiger injecteren.

Langzamer injecteren en spuit minuutje laten zitten zodat vloeistof verdeeld wordt in de spier ;)

Langzamer injecteren en spuit minuutje laten zitten zodat vloeistof verdeeld wordt in de spier ;)

ja iknow, ik ga ook relatief diep, alleen de laatste paar ml doet gewoon pijn om doorheen te te duwen, omdat ik ed zet, krijg ik last van littekenweefsel.

ik laat de spuit indd altijd eventjes zitten, maar niet 1 minuut.

Zal deze week hier op letten, thnx

Terug
Naar boven