MuscleMeat

In Qontrol - 15 april

heel misschien omdat de techno line-up wel aardig is.

maar vind het eigenlijk een bout feest

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er lang over nagedacht, maar heb nu toch besloten te gaan. De techno line-up ziet er goed uit, de roboticus area wordt aangeduid met Schranz en dus zal dat genieten worden...

ik heb ook een kaartje, wordt echt wel een vet feest hoor :cool:

Vorig jaar wel vet. Liep daar ook een gozer rond van 115 kg bij 7%. :eek:

Wordt mijn 3e keer. Al is het zeker niet de beste locatie; prima feestje!

• Topic Starter Topic Starter
Louw zei:
Wordt mijn 3e keer. Al is het zeker niet de beste locatie; prima feestje!

Zeg, hebben ze nog steeds dat 1-richtingsverkeer in de RAI? Ik weet nog dat dit met shockers wel zo was.

Sinds Shockers is er weinig veranderd. Al was het wel zo dat je afgelopen jaar tussen tussen 2 zalen heen en weer kon lopen. Het 1richtingsverkeer bleef voor de rest onveranderd. Dit jaar is er een 5e area en ik verwacht niet dat het uitverkocht raakt...misschien gooien ze alles wel open.

Vorige jaren wel geweest, maar dit jaar ben ik der denk ik niet. 1 april eerst Hard Bass maar even overleven, en als mijn financiele situatie nog redelijk gunstig is en er nog kaarten zijn ga ik wel ff kijken.

Jordees zei:
Ik heb er lang over nagedacht, maar heb nu toch besloten te gaan. De techno line-up ziet er goed uit, de roboticus area wordt aangeduid met Schranz en dus zal dat genieten worden...

Robotics is het merendeel gewoon hardcore........

Wie je zeker niet mag missen als je erheen gaat zijn:Speedy J, Britis murder boys en Ben Sims.

Ik ga niet trouwens

Zou eerst waarschijnlijk daar werken, maar ik moet de volgende dag het podium op! :D Gaat dus niet lukken. Denk dat het een leuk feestje wordt!

Zou alleen gratis gaan.

Bovendien 7&8 april awakenings en later nog wat goede feestjes, dus niks te klagen komende maand :D

komt er geen bodybuilder meeting ?? :eyebrow:

Ik ga heel mss...

ben vorig jaar wel geweest.. toen was het wel gezellig.. alleen dat 1 richtingsverkeer is om te kotsen..

Terug
Naar boven