Fitness Seller

In Qontrol - 15 april

RvR zei:
ben vorig jaar wel geweest.. toen was het wel gezellig.. alleen dat 1 richtingsverkeer is om te kotsen..

Dat krijg je met die massale feesten. Veel mensen zijn er gek op, hoe meer des te beter, lekker met 10-20-30 duizend man bij elkaar, gigantische wachtrijen voor toiletten en mekaar makkelijk voor uren kwijtraken.
Ik hou 't liever bij feesten van max 1500 mensen. Veel intiemer.

DBC01 zei:
Dat krijg je met die massale feesten. Veel mensen zijn er gek op, hoe meer des te beter, lekker met 10-20-30 duizend man bij elkaar, gigantische wachtrijen voor toiletten en mekaar makkelijk voor uren kwijtraken.
Ik hou 't liever bij feesten van max 1500 mensen. Veel intiemer.

ik begrijp je wel.. maar die grote feesten zijn ook echt wel heel leuk met een grote groep, als er maar genoeg ruimte is.. soms vergeten ze gewoon dat mensen ook behoefte hebben aan een beetje ruimte.. maar dat krijg je he, als geld het belangrijkste is.. en het op 1 na belangrijkste.. en het op 2 na belangrijkste.. etc etc etc

Zoveel mogelijk kinders bij elkaar zetten en tonnen omzetten. De kwaliteit wordt er niet beter om. Daarom: Doe mij maar kleinschalig. Als er dan iets niet goed loopt wordt dat meteen opgemerkt en worden organisatoren scherp gehouden om er wat mee te doen. :thumbs:

daar heb je inderdaad gelijk in..

maar dat neemt niet weg dat ik me toch heel vaak vermaak op die grote feesten.. maar dat zal dan wel de leeftijd zijn :p

k*tfeest
leuk hoor door 3 zalen heen moetten banjeren om naar een andere zaal te kunne
nee doe mij maar hard bass

nog een paar dagen... ik ga ook wordt me eerste keer inQontrol, al tijdje geen hs feest meer gehad...

ik ben vorige 2x wel geweest, was wel een goed feestje hoor, goeie lasers en goed geluid.

alleen dat lopen is altijd klote in de RAI, maarja als je goed naar de klote bent maakt het je weinig uit.... ;)

dit jaar ga ik niet trouwens, ik doe ff een tijdje rustig aan (behalve in de sportschool).

Vanavond!!! :rocker: gaan er nog meer mensen??

Terug
Naar boven