MuscleMeat

in welke kleding ga jij stappen?

Heb een heel arsenaal aan evisu spijkerbroeken,die zijn behoorlijk baggy,maar wel duur.Jij moet dus een pak op maar laten maken bro,hoop alleen niet dat het dan zo uitziet als ronnie een pak draagt,dan kan je imo beter een wijde spijkerbroek dragen.

This thread is worthless without pics.;)

Evisu heb ik nog nooit gehad, misschien even naar kijken.

Ik moet inderdaad een pak op maat laten maken. Probleem is dat de armgaten te klein zijn van een standaard maatpak, waardoor dan heel het jasje op de rug/schouders enorm gaat trekken, en dat zit gewoon niet mooi. Het ziet er nog wel ok uit als ik een pak draag :p Ben ook redelijk lang (1.94) dus dat scheelt ook wel. Niet zo'n klein vierkant mannetje :D

Geweldig die Jonko Vs Own Conversatie :roflol:

Ik heb mijn laatste 2 polo's bij Men at work en geloof Different gekocht. Esprit polo, euro of 50-60, valt mee dus. En bij men at work een polo van het merk Kultivate, zit fijn, ziet er leuk uit, en was in de aanbieding [samen met 2 gstar truitjes gekocht van 15 pleuro ps :p] was een euro of 25-30
store

4tq4o4.jpg

die dus ^^

:o ripped mass! en ik maar denken dat je hier alleen spammed en verder niks doet de hele dag. show pics!

50-60 euro voor een schijtpolootje?:D
Valt mee zegt die.
Kijk trouwens eens normaal op foto's. Durf tegen niemand meer te zeggen dat jij met mij samen traint.

Evisu heb ik nog nooit gehad, misschien even naar kijken.

Ik moet inderdaad een pak op maat laten maken. Probleem is dat de armgaten te klein zijn van een standaard maatpak, waardoor dan heel het jasje op de rug/schouders enorm gaat trekken, en dat zit gewoon niet mooi. Het ziet er nog wel ok uit als ik een pak draag :p Ben ook redelijk lang (1.94) dus dat scheelt ook wel. Niet zo'n klein vierkant mannetje :D

Wie bedoel je dan met klein vierkant mannetje.:rolleyes::D:cool:

Jonko, heb je trouwens nagellak op gedaan?:D

Ik heb mijn laatste 2 polo's bij Men at work en geloof Different gekocht. Esprit polo, euro of 50-60, valt mee dus. En bij men at work een polo van het merk Kultivate, zit fijn, ziet er leuk uit, en was in de aanbieding [samen met 2 gstar truitjes gekocht van 15 pleuro ps :p] was een euro of 25-30
store

4tq4o4.jpg

die dus ^^

:o ripped mass! en ik maar denken dat je hier alleen spammed en verder niks doet de hele dag. show pics!

En dan mij :sd: noemen met je Bluesteel-look!!!!

Valt mee zegt die.

Je voelt je pas echt een dief van je eigen portemonee wanneer je ziet hoe die polootjes gemaakt worden in bananen landen. :p Merkje wordt eraan genaaid, transport en de prijs gaat van 3 euro naar 50.

Bluesteel look :roflol:

hangt er vanaf...gewoon stappen casual...naar feesten...dan gewoon feestoutfit:D

Valt mee zegt die.
Kijk trouwens eens normaal op foto's. Durf tegen niemand meer te zeggen dat jij met mij samen traint.
:roflol: te ROF voor je? :p ik ben gewoon niet bepaald fotogeniek zeg maar :P zo goed als jij altijd op foto's komt kan ik gewoon niet

s2eb0j.jpg
Jonko, heb je trouwens nagellak op gedaan?:D
ik had die ene allang aan je teruggegeven man.. die kleur staat jou alleen. heb niks op dus
En dan mij :sd: noemen met je Bluesteel-look!!!!
ik noemde jou breezahbattie, is iets anders!
jij vraagt gewoon om een brute anale betreding van mijn vleesgeworden amsterdammertje

zoolander_blog240x303.jpg

Hehe idd wel beetje blue steel:D

haha :D

Je voelt je pas echt een dief van je eigen portemonee wanneer je ziet hoe die polootjes gemaakt worden in bananen landen. :p Merkje wordt eraan genaaid, transport en de prijs gaat van 3 euro naar 50.

idd de daadwerkelijke productiekosten / winstmarges wil je niet weten :D

Terug
Naar boven