AndroidHealthClinic

in welke kleding ga jij stappen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik pas geen standaard maatpak, dus dat werkt voor mij al niet :P Overhemden pas ik ook bijna niet, of ik moet ze kopen dat ze echt letterlijk 50 cm m'n broek in kunnen. En dan zwabbert hij aan alle kanten, dat schiet ook niet op.

Meestal als ik ergens heen ga heb ik gewoon een g-star spijkerbroek aan en een polo/longsleeve, afhankelijk van het weer. Polo's van Lacoste zitten mij meestal wel goed. T-shirts van G-star ofzo pas ik niet. Als ik geluk heb pas ik Pall Mall wel, dat valt wel groot, maar dat zwabbert wel weer snel. Sucks.

Ik pas geen standaard maatpak, dus dat werkt voor mij al niet :P Overhemden pas ik ook bijna niet, of ik moet ze kopen dat ze echt letterlijk 50 cm m'n broek in kunnen. En dan zwabbert hij aan alle kanten, dat schiet ook niet op.

Meestal als ik ergens heen ga heb ik gewoon een g-star spijkerbroek aan en een polo/longsleeve, afhankelijk van het weer. Polo's van Lacoste zitten mij meestal wel goed. T-shirts van G-star ofzo pas ik niet. Als ik geluk heb pas ik Pall Mall wel, dat valt wel groot, maar dat zwabbert wel weer snel. Sucks.

Heb een heel arsenaal aan evisu spijkerbroeken,die zijn behoorlijk baggy,maar wel duur.Jij moet dus een pak op maar laten maken bro,hoop alleen niet dat het dan zo uitziet als ronnie een pak draagt,dan kan je imo beter een wijde spijkerbroek dragen.

This thread is worthless without pics.;)

Yep, you look like a player! Stoer pak man.

Polo, met spijkerbroek meestal. Overhemd soms ook maar altijd nette schoenen geen sportschoentjes of gympies.

dus altijd sober maar een beetje sTvol, eenvoud siert.

Ik loop er soms wat meer in de richting van studentikoos bij en in me stamkroegjes vaak in me normale kloffie, dus meer als een hooligan.

Spijkerbroek, sober strak t-shirtje of blousje en stevige schoenen of een paar degelijke sneakers.

Felle kleurtjes merkjespolo's of met felgekleurde met koeieletters bedrukte merk t-shirtjes zal je mij nooit in zien:sd: :p

Ben eigenlijk nog op zoek naar niewue stapkleren, want me huidige shirts en hemden beginnen nu flink te knellen onder de oksels. Getailleerde shizzle is reteduur voor wat ik tot nu toe heb gezien en in een tent lopen is niet sexy.

lol, OS.... je kijkt er echt bij of je zo'n deftige rijke gast bent :roflol:

niemand die op mijn plaatje geilt? :(

Voor de polo-dragers hier, waar halen jullie je favoriete kledingsstuk?

(En dan ben ik niet uit op antwoorden zoals "in de G-Star shop of in de RL shop")
Liefst dus onbekende merken die goed zitten..

Zelf ben ik tevreden over de kwaliteit van die Springfield polo's

abercrombie & fitch :thumb:

lol, OS.... je kijkt er echt bij of je zo'n deftige rijke gast bent :roflol:

niemand die op mijn plaatje geilt? :(

Hehe,golddiggers denken wel wat los te kunnen krijgen,maar nadat ze zelf ge'digged zijn vangen ze bot.:D

Jonko toch.....Alle karma geilerds laten je niet in de kou staan bro.:p

Hehe,golddiggers denken wel wat los te kunnen krijgen,maar nadat ze zelf ge'digged zijn vangen ze bot.:D

Jonko toch.....Alle karma geilerds laten je niet in de kou staan bro.:p

dus wel :(

misschien moet ik net zo zwoel kijken als jij ofzo.... mja, daar moet je dan weer verwijfd voor zijn en dat zie ik ook niet zitten :(

:D

ik lach als een echte bodybuilder op de pic! jij kijkt sjaggie als een breezahbattie op jouw pic :roflol: wijjfffffiee!

own de playboy;)

Terug
Naar boven