Fitness Seller

in welke kleding ga jij stappen?

iemand enig idee welk merk dit is? vorm en stof staan me wel aan, maar het nadeel van polo's is dat ze vanonder zo loose as hell zijn als je een wat stevigere schouder en borst partij hebt.

pak dan gewoon lacoste!! perfecte stof... jeukt niet ofzo, zit altijd lekker!!
dat is mijn mening er toch over :)

ik ga niet stappen. ik lig de hele dag naakt in bed.

Ik ga ook voor jeans en leuk t-shirt of truitje.

als jouw doosje nat kan worden wel:rolleyes:

ochjeee ben je er zo 1? ohh 17 :D

idd, koppel dat domme opmerking maar aan mijn leeftijd:o maar ik wil best vriendjes worden hoor...

OMG KaLe.:roflol:

Tis wel niet casual he...Strak in het pak.:rolleyes:

in m'n eigen dorp kan ik niemand de illusie geven dat ik fashion ben dus dan wordt het al vlug joggingbroek en een hempje. Of spijkerbroek. Casual to the max dus.

Ga ik naar de stad, dan doe ik nog wel ooit een overhemd of t-shirt aan en soms zelfs gel in mijn haar :angstig:

Voor de polo-dragers hier, waar halen jullie je favoriete kledingsstuk?

(En dan ben ik niet uit op antwoorden zoals "in de G-Star shop of in de RL shop")
Liefst dus onbekende merken die goed zitten..

Zelf ben ik tevreden over de kwaliteit van die Springfield polo's

In een apenpak:D

het is k*t als je dus zoals ik redelijke lats hebt en een enorm smalle taille. alles swabbert :sad:

(En dan ben ik niet uit op antwoorden zoals "in de G-Star shop of in de RL shop")

ik heb paar cottonfield polo's die blijven echt oneindig lang goed zitten! alleen weet eigenlijk niet of die duur zijn :D dacht het niet echt!

maarjah als ik iets goedkoops wil ga ik naar de makro koop ik 10 polo's 100 euro ;)

Calli ga eens naar de Zeb jeans store:) uitstekende kwaliteit-prijs verhoudingen en ze zijn gekleed met een sportieve tint.

Casual. Niet teveel bling bling dat gayheid uitstraalt, maar ook niet als een wandelende vod. Gewoon een stap terug met de huidige trend en je zit goed.:D

Ik heb mijn laatste 2 polo's bij Men at work en geloof Different gekocht. Esprit polo, euro of 50-60, valt mee dus. En bij men at work een polo van het merk Kultivate, zit fijn, ziet er leuk uit, en was in de aanbieding [samen met 2 gstar truitjes gekocht van 15 pleuro ps :p] was een euro of 25-30
store

4tq4o4.jpg

die dus ^^
het is k*t als je dus zoals ik redelijke lats hebt en een enorm smalle taille. alles swabbert :sad:

:o ripped mass! en ik maar denken dat je hier alleen spammed en verder niks doet de hele dag. show pics!

Calli ga eens naar de Zeb jeans store:) uitstekende kwaliteit-prijs verhoudingen en ze zijn gekleed met een sportieve tint.

Dat ik daar verdomme niet zelf aangedacht heb, ik koop daar bijna altijd mn jeans.
Mmmm morgen open van 14.00-18.00 kan ik beheerst eens binnenspringen dan.
Daar vind je inderdaad wel lekkere polo's voor een 15 à 20€

Zo ga ik meestal de deur uit tijdens het stappen.Afhankelijk van welk feest draag ik anders een wijde spijkerbroek met een strak truitje erop of een blousje
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven