Fitness Seller

Indiër al 75 jaar zonder eten en drinken in leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomgh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
NEW DELHI - Een man die al 75 jaar zonder eten en drinken zegt te leven, blijft een mysterie voor Indiase doktoren. Zij observeerden hem twee weken in een ziekenhuis in Ahmedebad en concludeerden dat hij inderdaad niets eet en drinkt.

http://www.nu.nl/buitenland/2246007/indier-zonder-eten-en-drinken-blijft-mysterie.html

Krijg ik net van me collega hier naast me te horen. Die gelooft het nog ook. Pure onzin! Wat idioot dat het gewoon op nu.nl staat.

die gele naait de boel

Staat los van geloof. Is feitelijk bewezen. Man drinkt tijdens 2 weken onderzoek niets. Mens gaat vrijwel dood na 1 week niet drinken. Deze man mankeerde niets na 2 weken, kern gezond.

Laatst bewerkt:
:roflol: Het is bewezen door een groep wetenschappers maar het blijft bullshit hoor!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt me aangezien hij er echt als iemand van 75+ uitziet, dat er gedurende je leven je cellen hoe dan ook vernieuwen, zijn haar zal immers toch ook wel groeien?
Het lijkt me ook dat als hij zich beweegt hij daar energie voor nodig zal hebben.

Het lijkt me onmogelijk om poep in zijn eigen lichaam weer op te zetten in energie, dus ja. Hoe doet hij dat?

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Oh na 5 jaar is het verhaal niet eens veranderd, wat maf

hoeveel zal die drukken?

Onmogelijk dat dit waar is.

Ik moet in eerste instantie nog maar dat bewijs zien dat hij 2 weken zonder water kan. Vind het nog niet erg geloofwaardig overkomen. Dat hij 75 jaar zonder eten en drinken zou hebben kunnen geleefd is natuurlijk onzin.

Zo kan je alles in twijfel trekken natuurlijk, als er gesjoemeld is met het onderzoek en het komt uit dan neem ik mijn woorden terug.:D

Ik moet zeggen dat ik er niet veel tijd aan besteed heb maar ik heb er niets over gelezen op de sites van CNN, New York Times en The Guardian in ieder geval.

Waarom niet, er was toch laatst een haitiaan na 28 dagen onder het puin levend gevonden?

Het is moeilijk te geloven, maar het is gewoon wetenschappelijk bewezen.

Blijft de vraag hoeveel waarde men aan dit bewijs mag hechten,er zijn wel vaker dubieuze ´wetenschappers´ ontmaskerd.

Alleen maar omdat het normaal niet kan betekent niet dat er geen uitzonderingen kunnen zijn die je niet kunt verklaren

Heb je op zich wel een punt,alleen wordt het echt moeilijk om mij in deze te overtuigen:)

Ik moet zeggen dat ik er niet veel tijd aan besteed heb maar ik heb er niets over gelezen op de sites van CNN, New York Times en The Guardian in ieder geval.

Ik las het ook maar in een krant in de tram opweg naar school, metro of spits ofzo.

Misschien vonden CNN, New York Times en The Guardian het wel niet nieuwswaardig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven