Fitness Seller

Indiër al 75 jaar zonder eten en drinken in leven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dit letterlijk onomkeerbaar bewezen was dan was dit voorpaginanieuws op alle grote serieuze kranten en sites.

Waarom niet, er was toch laatst een haitiaan na 28 dagen onder het puin levend gevonden?

Nogal een verschil met 75 jaar en van die Haitiaan was het niet duidelijk of hij nou door derden werd bevoorraad. Het was in ieder geval op een markt, voeding zal dus waarschijnlijk wel voorradig zijn geweest.

Helemaal hier op DBB zou niemand dit toch moeten geloven? Als er een groep mensen is die weet hoe vitaal voeding is, zit die wel hier.

Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig, simpel zat. Waar komt de energie vandaan om zijn wijsvingertje te bewegen, uit zonneschijn en de wind?

Die man z'n lichaamswarmte en bewegingen kosten natuurlijk geen energie, of wacht, z'n energie haalt ie uit de kosmos natuurlijk! :thumbs:

onmogelijk... ik raak al helemaal de weg kwijt als de kwark op is.

Het onderzoek is ten eerste extreem gevoelig voor vervalsing, ten tweede anekdotaal(Is dat wel een woord? Uit anekdote bedoel ik in ieder geval), ten derde gaat het totaal in tegen de medische wetenschap en heeft de uitkomst pas waarde wanneer wetenschappelijk wordt onderbouwd wat er aan de hand is.

Ik zeg bullshit.

Ik geloof er ook geen reet van, omdat het Wetenschappelijk helemaal niet kan. punt!

Onmogelijk.

Helemaal hier op DBB zou niemand dit toch moeten geloven? Als er een groep mensen is die weet hoe vitaal voeding is, zit die wel hier.

Je lichaam heeft voedingsstoffen nodig, simpel zat. Waar komt de energie vandaan om zijn wijsvingertje te bewegen, uit zonneschijn en de wind?
hij is net als ik

wij leven van de liefde

Nieuw van toyota, de hybride indiër minder uitlaat gassen zet ze gewoon om in nieuwe energie.

Best wel buff voor 75 jaar geen eten. Naturel?

Twee weken is niet 75 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven