AndroidHealthClinic

Infinity fitness Brabant

Bezoekers in dit topic

Ano_281122 weet je toevallig ook nog of ze bij gymbokx een hack hebben + de andere benodigde benen apparaten zoals extensions, curls, etc?
Leg extension en leg curl neem ik aan van wel. Hack squat weet ik niet, zal even vriend van me appen die daar werkt als Fysio. Ik kom er nog op terug!
 
Ano_281122 weet je toevallig ook nog of ze bij gymbokx een hack hebben + de andere benodigde benen apparaten zoals extensions, curls, etc?
Ohh hij reageert al. Ze hebben leg extension, leg curl en ook de hack squat :D
Hij zegt ook: "Hij kan altijd een rondleiding inplannen... kan ie even een keer rond komen kijken"
 
Ohh hij reageert al. Ze hebben leg extension, leg curl en ook de hack squat :D
Hij zegt ook: "Hij kan altijd een rondleiding inplannen... kan ie even een keer rond komen kijken"
Thanks!
 
Stop maar met zoeken, Je moet bij infinity fitness in asten zijn...!
Alles staat daar ruim opgesteld, mooi deadlift platform genoeg spul om je benen goed te trainen, en alles staat daar heel ruim opgesteld.
Wil je wat meer hutje mutje op elkaar, met als nog genoeg ijzer om je heen, dan is infinity fitness someren ook een optie!
Je kan met 1 lidmaatschap in beide gyms trainen.
 
johnyyy hartstikke bedankt voor je reactie. Maar de hamvraag, is er ook een hack Squat aanwezig in een van de filialen (of beide)?
 
johnyyy hartstikke bedankt voor je reactie. Maar de hamvraag, is er ook een hack Squat aanwezig in een van de filialen (of beide)?
In someren is er een hack Squat aanwezig, en in Asten een powersquat waar je zowel met je rug tegenaan ken staan als met je gezicht ernaar toe.
Zoek maar een op, power squat, da is gvd materiaaaaaaaaaltje.
Verder diverse Leg presses en in asten een hip trust machine, moet je een riem om doen volgens mij, gewicht eraan, en dan ken je flink je bipsie trainen.

Gr
 
In someren is er een hack Squat aanwezig, en in Asten een powersquat waar je zowel met je rug tegenaan ken staan als met je gezicht ernaar toe.
Zoek maar een op, power squat, da is gvd materiaaaaaaaaaltje.
Verder diverse Leg presses en in asten een hip trust machine, moet je een riem om doen volgens mij, gewicht eraan, en dan ken je flink je bipsie trainen.

Gr
Oftewel, staat beetje verspreid over beide filialen? Ga komende week eens een kijkje nemen bij beide! Dank voor je bericht
 
Oftewel, staat beetje verspreid over beide filialen? Ga komende week eens een kijkje nemen bij beide! Dank voor je bericht
Ja, in asten staat denk ik net iets meer omdat hij laatst weer geïnvesteerd heeft in die hip trust en power squat.
Maar in asten ken je wel echt goed trainen, dus succes ermee
 
Ja, in asten staat denk ik net iets meer omdat hij laatst weer geïnvesteerd heeft in die hip trust en power squat.
Maar in asten ken je wel echt goed trainen, dus succes ermee
Wordt een leuk weekend tripje, gymbokx en beide filialen Infinity.

Hartstikke bedankt!!
 
Back
Naar boven