MuscleMeat

info.please

throne

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
beste mannen ik heb test deca en dianabol besteld en.heb graag wat info.nodig voor.het gebruik.hiervan voor.beste resultaat had hier over al andere topic geplaats maar kreeg.alleen negatieve.reacties graag wat info thanks

Denk dat dat hier niet veel beter gaat worden omdat het een beetje vreemde vraag is. Je koopt een een berg anabolen en gaat daarna pas informeren hoe je het moet gebruiken.

maargoed neem aan dat het je eerste kuur is. Ik zou de deca eruit halen.

week 1-4 30mg dianabol elke dag
week 1-10 0f 12 500mg test elke week

hoop dat je ook een nakuur hebt besteld (nolvadex, clomid) die neem je 2 weken na je laatste injectie voor 4 weken. Elke dag 20mg (nolvadex)

• Topic Starter Topic Starter
beste aaaceee thanks voor je reactie dit is mijn tweede eerste deed.ik alleen met test en winstrol maar wilde nu een wat sterkere kuur en tja weet dat ik.beetje.slecht neer zet deze vraag maar dacht dat deze forum.bedoelt was.voor.hulp dus thanks voor.je reactie

hallo.waarom.koop.je.iets.als.je.niet.weet.wat.je.er.mee.moet.?
veel.groeten.

Je zou dan evt nog 200 mg deca per week kunnen toevoegen aan de bovenstaande kuur.

Vertel eens wat meer over jezelf (training,voeding,stats,kuurverleden)

Laatst bewerkt:
niet echt handig, eerst kopen en daarna informeren. straks heb je te weinig om je kuur te beginnen. of hou je juist van een bepaald middel te veel over.

laatste keer dat ik diana met deca deed werd ik wel groot maar ook een stuk dikker :). wat is je doel? ik gok dat je de beachboy wil uithangen. in dat geval kan je beter wat anders kiezen mvg

wat haverbol en anamelk zou beter helpen.

Als je al een kuurtje hebt gehad op die stats doe je iets verkeerd. Eerst je training en eten op orde brengen, geen oplossingen in een potje zoeken.

Hoeveel heb je van wat besteld?
Als je van alles 1 item hebt gekocht en je wilt alles gebruiken, wat best kan voor eerste keer (mits dit je eerste keer is)
Dan zou ik gewoon
1-4 30mg Diana
1-10 250mg Test
1-10 200mg Deca

En goed nakuren met nolva of clomid.

Mijn mening; ALS dit je eerste keer is dat je ooit iets gebruikt, neem eerst die dianabol. Leer in de tussentijd een hoop over je voeding etc. En begin 2 maanden NA je dianabol kuurtje met je Test + Deca kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel heb je van wat besteld?
Als je van alles 1 item hebt gekocht en je wilt alles gebruiken, wat best kan voor eerste keer (mits dit je eerste keer is)
Dan zou ik gewoon
1-4 30mg Diana
1-10 250mg Test
1-10 200mg Deca

En goed nakuren met nolva of clomid.

Mijn mening; ALS dit je eerste keer is dat je ooit iets gebruikt, neem eerst die dianabol. Leer in de tussentijd een hoop over je voeding etc. En begin 2 maanden NA je dianabol kuurtje met je Test + Deca kuur.

thanks ik had idd al wat van deze mails gehad het is me tweede kuurtje eerste.niet netjes afgemaakt me eten is op orde woog 60 kg nu bijna 85 dus gaat de goede kant op en.idd er kunne veel punten beter maar komt goed thanks.voor de reacties allemaal

hoelang train je en wat zijn je krachtstats
wat is je voedingsschema

Terug
Naar boven