Fitness Seller

informatie nodig over Turnabol.

Uberhaupt een topic openen voordat je 100 posts hebt dan :o
Of wordt het dan wel erg rustig? :roflol:
Op zich is dat niet eens zo heel verkeerd. Maar dan krijgen de mensen die actief onder anabolen zijn weer flink wat PM's en posts op hun profiel:roflol:.

'Hey ik weet niet of dit een prive bericht is maar ik heb een kuur gevonden met testobolin en nolvadex hoe kan ik dit het beste samen gebruiken?'

Ze vinden altijd wel een weg:o. Of ze bumpen topics van voor de 1e wereld oorlog.

Je kan je tbol ook in je reet stoppen, werkt beter dan oraal. Neemt veel sneller op namelijk. Je kan trouwens ook gewoon vials drinken hoor, hoeft niet persee te spuiten. Maw, lekker verantwoord bezig kerel. Hoop dat je snel breed word.

ZO!!!! 1.98 en 81kg!!!!!:eek:
Jij neemt zeker shakies?!?!

En als je nou ECHT breed wilt worden kan je ook nog eens informeren naar goede voeding, maar pas op want daar word je echt heel breed van. Zijn erg veel mensen die dat niet trekken dus ik zou er goed over nadenken. :eatmeat: <<<<< kijk, zo ziet dat er ongeveer uit.

Maar niet tegen te veel mensen zeggen hoor dat je van voeding breed word. Waarom denk je dat wij gainen? Misschien wel door eten ofzo. Niet doorvertellen he:bang:

Je kan je tbol ook in je reet stoppen, werkt beter dan oraal. Neemt veel sneller op namelijk. Je kan trouwens ook gewoon vials drinken hoor, hoeft niet persee te spuiten. Maw, lekker verantwoord bezig kerel. Hoop dat je snel breed word.

Hahaha het leuke eraan is dat je het ook echt in je reet kan stoppen en dat het dan ook echt allemaal gewoon werkt :roflol: vials drinken zou je met winstrol depot kunnen doen

Hahaha het leuke eraan is dat je het ook echt in je reet kan stoppen en dat het dan ook echt allemaal gewoon werkt :roflol: vials drinken zou je met winstrol depot kunnen doen
Nieuw. Orals zijn zo verleden tijd. Een zetpil kuurtje is hetnieuwe bodybuilding!

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Hoorde dat ananas anabole werkingen heeft? Misschien dat maar is proberen.

Die tip kost normaal €1000,- bij Ruben Baars he... Weer een geheim verklapt. Als hij nou nog niet breed word....

Doe maar eens een tampon in een glas whiskey, prop je die in je kont :laugh:

Zelf nooit geprobeerd btw :o

Als je nog de correcte benaming niet kent, ben je echt niet goed bezig... *fail*

100mg per dag, whatever it takes goddamnit

Doe maar eens een tampon in een glas whiskey, prop je die in je kont :laugh:

Zelf nooit geprobeerd btw :o

Documentaire over gezien.
Die man was alcohol verslaafd en had keelkanker Ofzo dus mocht geen alcohol meer drinken.
Fles wijn of sterke drank in ze kont gedaan en overleden aan alcoholvergiftiging

Halotestin op 100mg ed voor 10 weken en je bent breder dan ooit deze zomer.

Terug
Naar boven