Fitness Seller

Inglourious Basterds

Mechanix

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
79kg
Iemand die deze film zeker gaat checken?

Ik ben benieuwd wat Quentin Tarantino nu weer op het bioscoopscherm laat zien.

http://www.imdb.com/title/tt0361748/

Binnenkort te zien in de bios, of voor de gelukkigen aankomende zaterdag in première:cool:

Er worden veel nazi's bruut afgeslacht, dus ik wacht met spanning af :D

voorstukje zag er wel lachen uit ja

mss eens binnehale:D

Ik hoop dat hij enigzins aan het origineel kan tippen ;) .

Hm hij blijft stijgen in de rankings:

8.6/10 7,921 votes
Top 250: #106
MOVIEmeter:

Ben nu toch zeer benieuwd. BTW het "origineel" bestaat niet jongens, er is alleen een film met gelijkende titel (heeft er verder niets mee te maken).

Topfilm!!

Hoewel het voelde alsof hij 4 uur duurde in plaats van 2u30, kan je niet ontkennen dat we terug met een meesterwerk van Tarantino te maken hebben. Slechts een paar films kunnen volgens mij aan dit kunstwerk tippen.

Laatst bewerkt:
Topfilm!!

Hoewel het voelde alsof hij 4 uur duurde in plaats van 2u30, kan je niet ontkennen dat we terug met een meesterwerk van Tarantino te maken hebben. Slechts een paar films kunnen volgens mij aan dit kunstwerk tippen.
Niet akkoord, ging hem zien, en hij was wel goed, maar soms veel te dramatische muziek, zoals toen de Jew Bear met zen knuppel naar buiten kwam, duurde ook te lang, en de trailer liet je denken dat het een dikke actiefilm is terwijl er meer verhaal inzit, zit zelfs stuk in trailer waar iemand aant rennen is met een MG42 terwijl dat niet eens voorkomt in de film.

Sorry, maar als je al op die manier volk in de cinema probeert te trekken ....

Toch, leuke film en Brad Pitt's character had een vet mes.

Ik vind het juist wel goed klinken dat het geen domme Hollywood actiefilm is. Die conversaties van T. zijn de beste in de filmbusiness. Hij is soms jaren bezig met die te schrijven terwijl anderen dit in een paar maanden doen. T. films moet je kijken > 90% voor de conversaties, 10% voor de actie.

Ik vind het juist wel goed klinken dat het geen domme Hollywood actiefilm is. Die conversaties van T. zijn de beste in de filmbusiness. Hij is soms jaren bezig met die te schrijven terwijl anderen dit in een paar maanden doen. T. films moet je kijken > 90% voor de conversaties, 10% voor de actie.
Ik hou van goede dialogen enzo, maar de trailer vond ik gewoon misleidend. En de acteur wat Hitler speeld vond ik maar raar, was mss de bedoeling ofzo?

En actie is niet noodzakelijk hollywood-achtig slecht. Kijk naar Natural Born Killers, ook geschreven door Quentin, vind ik geweldige film, geweldige acteurs ook.

• Topic Starter Topic Starter

mee eens, de films van Quentin zijn ook direct te herkennen gewoon omdat hij zijn eigen sT heeft. Wanneer Ga jij de film bekijken Big-T?

Goeie film zeker een 9 waard voor mij, kheb mij kostelijk geamuseerd met de dialogen :D

En zeker een pluim voor christoph Waltz ( gaf zeer veel kleur aan de film) voor mij heeft ie pitt overbluft in het acteerwerk!

Was zeker de moeite waard vond ik! En die conversaties, vond het wel eens goed dat je niet elke seconde 10 vlammende acties naar je hoofd kreeg geslingerd, maar dat je zo ook iets meer achtergrond/feeling van de figuren krijgt. Niet dat er nu te weinig actie in de film zou zitten.

Spanning opbouwen vind ik veel belangrijker dan spectaculaire actie, en spanning was er zeker!

+ dat gitaarrifje bij Stiglitz hahaha, schitterend.

Hij draaide zaterdag 22 augustus al in de Pathe.

neinneinneinnein, ow yesyesyesyes :D

Ik ga em as zaterdag checken denk ik, afgelopen weekend naar Public Enemies geweest, die was ook wel nice.

ben benieuwd :D!

Ik ben ook benieuwd naar deze film. Ga hem zeker kijken.

Vond hem niet zo goed. Te weinig spanning enzo. Maar je zal dit soort films moeten kunnen waarderen. Einde vond ik wel geweldig en de actie was ook altijd wel lachen

Terug
Naar boven