Fitness Seller

Inglourious Basterds

goeie film! Geinale openingsscène vind ik :)

Ik geef liever 10 euro uit aan de bios en laat me charmeren door een goeie film met goeie kwaliteit, dan dat ik zo'n achterlijke cam vid ga zitten kijken, ik vind dat echt zonde van een film, maargoed, we hebben niet allemaal de luxe om 10 euro neer te leggen voor een bioscoop kaartje :rolleyes:

Ja idd, ik wacht wel op de dvd rip.

Ik geef liever 10 euro uit aan de bios en laat me charmeren door een goeie film met goeie kwaliteit, dan dat ik zo'n achterlijke cam vid ga zitten kijken, ik vind dat echt zonde van een film, maargoed, we hebben niet allemaal de luxe om 10 euro neer te leggen voor een bioscoop kaartje :rolleyes:

Ik heb geen vrienden om mee naar de bios tegaan.:(

Niet akkoord, ging hem zien, en hij was wel goed, maar soms veel te dramatische muziek, zoals toen de Jew Bear met zen knuppel naar buiten kwam, duurde ook te lang, en de trailer liet je denken dat het een dikke actiefilm is terwijl er meer verhaal inzit, zit zelfs stuk in trailer waar iemand aant rennen is met een MG42 terwijl dat niet eens voorkomt in de film.

Sorry, maar als je al op die manier volk in de cinema probeert te trekken ....

Toch, leuke film en Brad Pitt's character had een vet mes.

De trailer is idd misleidend. Misschien dat ze niets van die lange dialogen en zo konden tonen erin, en dat ze daardoor er de meer spectaculaire maar mindere belangrijke scenes ingestoken hebben.

8.7/10 27,241 votes
Top 250: #35

:eek:

Ben nu toch wel zeer benieuwd.

ik vond em heel goed!

subliem! dat is ie! subliem!

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

Niet akkoord, ging hem zien, en hij was wel goed, maar soms veel te dramatische muziek, zoals toen de Jew Bear met zen knuppel naar buiten kwam, duurde ook te lang, en de trailer liet je denken dat het een dikke actiefilm is terwijl er meer verhaal inzit, zit zelfs stuk in trailer waar iemand aant rennen is met een MG42 terwijl dat niet eens voorkomt in de film.

Dan ken jij mr tar. niet. Ik bedoel een lompe actie film kan je niet verwachten, een meesterwerk wel. En dat is inglorius bastards dan ook.

Juist gezien. Hij is heel goed.

4 dumbbells op 5

Ik vond hem zeker de moeite waard.
Behoorlijk origineel en onvoorspelbaar ook.

Ik heb ook genoten! Super film met heerlijke actie en een onvoorspelbaar plot.

Ben hem gisteren gaan zien.

De dialogen zijn inderdaad wel van een hoog niveau. Daar zit veel werk in volgens mij.

Dat hoofdstuk waar die Duitse 'held' die joodse chick wil versieren was wel saai vond ik, dat mocht in mijn ogen wat korter zijn.

Voor de rest wel een leuke film :D

Dat viel mij ook op. Die scène waarin mr. Pitt zo 'Oh Yesyesyes' zegt kwam er ook niet in voor volgens mij.

Ik heb em gezien, vette film, had alleen iets meer actie verwacht, verder was Brad Pitt ook niet veel te zien in de film, maar dat maakte ook weer niet zo veel uit want ik vond Brad Pitt niet echt uitblinken in deze film. Christoph Waltz (The Jewhunter) vond ik daarentegen echt top presteren, die kwam heel overtuigend op mij over.

Verder is het een toffe film die ik absoluut snel weer een keer wil zien.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Wat ik me nou wel nog steeds af vraag, had Landa (The Jewhunter) nou wel of niet door in dat restaurant dat die vrouw Shosanna was, aangezien hij dr een glas melk gaf.

Vind films van Tarantino over het algemeen nou niet echt boeiend. Maar wil deze toch wel eens gaan zien. kijken of mijn mening dan veranderd is.

Terug
Naar boven