- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik geef liever 10 euro uit aan de bios en laat me charmeren door een goeie film met goeie kwaliteit, dan dat ik zo'n achterlijke cam vid ga zitten kijken, ik vind dat echt zonde van een film, maargoed, we hebben niet allemaal de luxe om 10 euro neer te leggen voor een bioscoop kaartje![]()

Niet akkoord, ging hem zien, en hij was wel goed, maar soms veel te dramatische muziek, zoals toen de Jew Bear met zen knuppel naar buiten kwam, duurde ook te lang, en de trailer liet je denken dat het een dikke actiefilm is terwijl er meer verhaal inzit, zit zelfs stuk in trailer waar iemand aant rennen is met een MG42 terwijl dat niet eens voorkomt in de film.
Sorry, maar als je al op die manier volk in de cinema probeert te trekken ....
Toch, leuke film en Brad Pitt's character had een vet mes.
Niet akkoord, ging hem zien, en hij was wel goed, maar soms veel te dramatische muziek, zoals toen de Jew Bear met zen knuppel naar buiten kwam, duurde ook te lang, en de trailer liet je denken dat het een dikke actiefilm is terwijl er meer verhaal inzit, zit zelfs stuk in trailer waar iemand aant rennen is met een MG42 terwijl dat niet eens voorkomt in de film.

Er worden veel nazi's bruut afgeslacht, dus ik wacht met spanning af![]()