XXL Nutrition

Inglourious Basterds

Hoe wis tje dan dat ze parkeerplaatsen gingen controleren als ej in de bios zat?

rotterdam. ze lopen elk half uur een rondje over dat terrein. om 6 uur kwam de volgende groep vertelde die gast (maatje van me was aan de babbel geraakt met em)

savonds is het wel gratis parkeren

Ga hem vanaaf kijken, als ik nog zin heb na me wedstrijd :o

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

rotterdam. ze lopen elk half uur een rondje over dat terrein. om 6 uur kwam de volgende groep vertelde die gast (maatje van me was aan de babbel geraakt met em)

savonds is het wel gratis parkeren

waarom dan geen kaartje gekocht zodat je de hele film kon zien DX ?

Ga hem vanaaf kijken, als ik nog zin heb na me wedstrijd :o

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

waarom dan geen kaartje gekocht zodat je de hele film kon zien DX ?

omdat je alleen kan chippen en er stond nog maar genoeg op voor ongeveer 2 en een half uur :o 22 minuten = 50 cent. en geen oplaadpunt in de buurt

omdat je alleen kan chippen en er stond nog maar genoeg op voor ongeveer 2 en een half uur :o 22 minuten = 50 cent. en geen oplaadpunt in de buurt

Dat probleem had ik bij het weggaan, super irritant, moet je eerst je chip saldo weer opladen :mad:

rotterdam pathe de kuip... good stuff inderdaad :roflol:

moet je perse alle 9 delen downloaden en zit er ondertiteling bij?

dan kan ik mooi het einde afkijken :D

Ja en die kloteagentjes weten dat, dus die staan daar met hunnie ijzeren hand de misdaad uit te roeien :(

Laatst bewerkt:
Film is wat langdradig door de vele dialogen, maar dat is niet heel erg.
De bar scene met die ss majoor is meesterlijk en de introductie van die duitser die zich aansloot bij de basterds vond ik ook geweldig.

Film gister gezien, vond hem echt geweldig. Die Hans Landa speelt echt super :D.

Openingsscene was machtig mooi!

Had meer verwacht, maar blijft een goeie film

Terug
Naar boven