AndroidHealthClinic

Inglourious Basterds

Vond het een heel goede film...komisch en met vlagen erg spannend. Een van de betere die ik gezien heb de laatste tijd, zker een aanrader.

Vond het een heel goede film...komisch en met vlagen erg spannend. Een van de betere die ik gezien heb de laatste tijd, zker een aanrader.

Indd, vooral die conversaties met die Nazi's zetten je echt aan het denken, van weet ie het nou? Of weet ie het niet :D

kga em misschien nog kijken
kvond de trailer tenminste k*t "nein nein nein, oh yes yes yes" zuuuuucht

K wil hem ook zien, we gingen vrijdag maar toen was het al uitverkocht :(

nog iemand die mike myers een miscast vond? of was het juist de bedoeling dat die man bij ieder woord een lach op men gezicht toverde.... op een gegeven moment zei hij ook: "operation kino" exact zoals hij het in de austin powers series zegt....

dus, als de man serieus over had moeten komen dan is dat mislukt wat mij betreft.

voor de rest was die christoph dude zwaar de man... al die talen zo vloeiend spreken en daarbij nog zo geniaal acteren. dope dope dope

ik vond hem zeker goed te pruimen, maar moet em nog is vanuit men luie bank opnieuw kijken... heb nu ook het laatste half uur moeten missen omdat ze parkeerkaartjes gingen controleren bij de bios en ik maar een kaartje van 2 en een half uur had. dus 51 euro boete of de film een andere keer afkijken was geen moeilijke keuze.

de rest liep te b**chen dat het teveel gelul was en no action. persoonlijk vind ik dat wel vet, death proof vond ik ook zalig vanwege de dialogen.

dus: nice movie, vaker zien.

nog iemand die mike myers een miscast vond? of was het juist de bedoeling dat die man bij ieder woord een lach op men gezicht toverde.... op een gegeven moment zei hij ook: "operation kino" exact zoals hij het in de austin powers series zegt....

dus, als de man serieus over had moeten komen dan is dat mislukt wat mij betreft.

voor de rest was die christoph dude zwaar de man... al die talen zo vloeiend spreken en daarbij nog zo geniaal acteren. dope dope dope

ik vond hem zeker goed te pruimen, maar moet em nog is vanuit men luie bank opnieuw kijken... heb nu ook het laatste half uur moeten missen omdat ze parkeerkaartjes gingen controleren bij de bios en ik maar een kaartje van 2 en een half uur had. dus 51 euro boete of de film een andere keer afkijken was geen moeilijke keuze.

de rest liep te b**chen dat het teveel gelul was en no action. persoonlijk vind ik dat wel vet, death proof vond ik ook zalig vanwege de dialogen.

Ow mijn gruwelijke god wat een vertiefte parkeerplaatsen zeg bij je bios.

wel een goede film maar tevens een parodie op de 2e wereldoorlog en op hitler en dat kan ik niet waarderen.

Top film. Geweldig dat de orginele talen behouden zijn (niet zoals in Valkyrie alles in het engels). Echt Tarantino.

Hij was echt goed. "the jewhunter" #1 (alleen al door hoe hij de apfelstrudel at) en brad pitt vond ik wederom geniaal.

Lag echt vlak toen ze italiaans gingen praten:roflol:

ik ben er afgelope maandag heen geweest en was blij verrast. ik had verwacht dat deze film niet zo goed zou zijn als de oude tarantino films maar dit bleek niet waar. ik heb me prima vermaakt en vond de film erg goed.......zeker een aanrader!

Dat kaartspel was ook geweldig met die SS-officier, lag in een deuk toen die het mis had :D .

Goed plot, hier en daar wat langdradig maar dat kan ook zijn omdat ik van te voren tamelijk opgefokt was door voordringende mocro's. Ik verliet de zaal met een voldane glimlach en dat zegt bij mij en films zeer veel.

Voor de mensen zonder vrienden en zonder geld kijk hier eens:
[Link niet meer beschikbaar]

Mike Myers was uiteraard humoristisch bedoeld, de zaal moest ook lachen toen hij zei : All rotten eggs in one basket, our mission ; blow up the basket :D

Euh welke rol speelde Mike Myers dan? Is me niet opgevallen..

Hoe wis tje dan dat ze parkeerplaatsen gingen controleren als ej in de bios zat?

Terug
Naar boven