XXL Nutrition

Injecteren op dezelfde plek? + Injectie naalden

misterS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Hoi allemaal,

Als ik een inject zet in bijvoorbeeld mijn glutes.
Moet ik dan mijn volgende inject, precies in hetzelfde 'gaatje' van mijn eerste inject zetten?

of moet ik bijvoorbeeld een paar milimeter naar links/rechts/boven/beneden?

& weet iemand toevallig een linkje waar ik een pakketje kan kopen met naalden / spuiten / alcohol doekjes?
weet namelijk echt niet welke naalden + spuiten ik moet halen die beetje goede service hebben.
ik zoek 0.8x40

alvast bedankt

Groeten MisterS

Roteren, als je in je glutes injecteert dus links/rechts afwisselen.

Naalden en dergelijke gewoon bij de apotheek gaan halen.

In b4 gebruik zoekfunctie:rolleyes:

Hoi allemaal,

Als ik een inject zet in bijvoorbeeld mijn glutes.
Moet ik dan mijn volgende inject, precies in hetzelfde 'gaatje' van mijn eerste inject zetten?

of moet ik bijvoorbeeld een paar milimeter naar links/rechts/boven/beneden?

& weet iemand toevallig een linkje waar ik een pakketje kan kopen met naalden / spuiten / alcohol doekjes?
weet namelijk echt niet welke naalden + spuiten ik moet halen die beetje goede service hebben.
ik zoek 0.8x40

alvast bedankt

Groeten MisterS

ja je moet even een dopje in het gaatje doen en de volgende keer dopje weg en weer in het gaatje .....

Juist zoveel mogelijk dezelfde plek ontwijken, je maakt in feite een wondje en die moet weer genezen.

Verder zoek een webshop voor de naalden en shit of ga naar de apotheek. Zoekfunctie is ook handig inderdaad. Bezint eer ge begint...

Altijd in hetzelfde gaatje is niet leuk joh:D

Roteren die handel,er is een site die spullen verkoopt..zoek maar:cool:

Doe my maar infuusje:cool:

Idd roteren en spuiten en naalden kun je gewoon via inet bestellen, op http://www.daxtrio.nl bv.

Welke spuiten en naalden je moet gebruiken is afhankelijk van waar je de injectie zet, in de kont zou je 0.8 x 40 kunnen gebruiken en in de bovenbeen 0.6x25.

Op http://www.spotinjections.com kun je kijken voor de injectiespots, misschien ook een leuke site om op te kijken voor als je het nog niet wist.

Terug
Naar boven