www.daxtrio.nl
Alle maten.
Denk alleen dat jij te vroeg bent begonnen
En die vlotte conclusie trek je omdat?
Ik prik niet om te groeien, zeg ik er eerlijk bij. Ben aan het kijken of lage doseringen prikken meer doen als gel. Vandaar ook dat ik daar wat meer over geinformeerd heb de laatste tijd. Zo ja, dan is het een stuk goedkoper dan smeren met gels.
Maar het prikken moet ik gewoon nog leren. Heb wel veel gelezen en gekeken de laatste tijd. Hier, maar ook op andere plekken. De eerste injectie had ik geen last, echt 0,0. Deze week voelde het echter anders aan. Mogelijk zat ik OF niet goed, OF ik heb nu een gevoel ervaren wat normaal is/kan zijn, maar waar ik gewoon onzeker over ben.
Het spijt me, maar die reactie heb ik niets aan. De site die je me geeft wel, heel erg bedankt daarvoor
Even voor de goede orde: eens is de eerste keer, en er zijn nogal wat variabelen die meespelen waar vragen uit kunnen rollen. 1 van de dingen die bij mij meespelen is een angst voor naalden. Ik ben voor 20 man niet bang. Letterlijk niet. Te vaak meegemaakt. Maar naalden (en wespen om de 1 of andere reden) daar heb ik echt angst voor. Dat ik die angst overwonnen heb, mede dankzij alle mensen en hun reacties en adviezen hier, ben ik heel blij mee. Niet alleen overwonnen, maar doe het dus ook nog eens zelf. En ja, ik ben daar erg onzeker over. Zal met ervaring moeten verdwijnen, maar daar zullen echt nog wel enige vragen bij om de hoek komen kijken over dingen die ik nog niet gelezen heb, of alweer ben vergeten, voordat die onzekerheid echt weg is. Niemand die ik ken houd zich hiermee bezig voor zover ik weet, dus ben voor een groot deel op dit forum aangewezen als het aankomt op "acute" vragen waar ik mee zit. Ik schrok net namelijk wel even.