MuscleMeat

dikke bult/pijn na injecteren ander merk, wat te doen om te verminderen

Ik heb hetzelfde gehad met het blauwe merk Test (terwijl ik hetzelfde een jaar geleden heb gebruikt en nergens geen last van heb gehad) elke keer na het zetten gigantische harde bult, kon er amper op zitten. Op de Deca van hetzelfde merk helemaal geen last van. Ben ook naar HA geweest en zelfs naar ziekenhuis voor een echo maar daar is niks uitgekomen. Nu geswitched naar rood/wit en helemaal nergens last meer van. Ik zelf denk dat het komt door een bestandsdeel in de stof waar ik niet tegen kon (persoonsafhankelijk gok ik).

heb het ook de laatste keer gehad met het blauwe merk Test e na elke inject een dikke bult rood en warm, na 3 dagen trekt het weer weg. Met sustanon van hetzelfde merk nergens last van gehad.

toen ik test e in men biceps had gezet ,retarded i know maar moest het proberen waren beide armen volledig opgezwollen en rood/pijnlijk 24/7 heb er 10 dagen last van gehad en is zonder ibuprofen weg gegaan dus gewoon even doorbijten

toen ik test e in men biceps had gezet ,retarded i know maar moest het proberen waren beide armen volledig opgezwollen en rood/pijnlijk 24/7 heb er 10 dagen last van gehad en is zonder ibuprofen weg gegaan dus gewoon even doorbijten

Kan ook helemaal aan de plek van de inject liggen he. Ik heb vrijwel alles wel een keer gehad behalve kuiten. Biceps, triceps, borst, schouders, benen en billen allemaal zonder problemen.
Heb 1x net wat te laag in mn been gezet en kon bijna een week geen stap meer zetten...

Kan ook helemaal aan de plek van de inject liggen he. Ik heb vrijwel alles wel een keer gehad behalve kuiten. Biceps, triceps, borst, schouders, benen en billen allemaal zonder problemen.
Heb 1x net wat te laag in mn been gezet en kon bijna een week geen stap meer zetten...

had het langs de binnekant van men beide biceps gezet 0.75ml each was eerste x dat ik daar injecte had beter eerst met mast of bold geinject op die plekken in triceps voelde ik dan weer niets van mast.

ik snap niet hoe mensen zelf in hun glute kunnen injecten ik zou overal injecten behalve in borst en daar dus :P

• Topic Starter Topic Starter
Ben net bij hem geweest gaat al wat beter gelukkig. Rare is dat die 2 dage later pas een buld voelde maar geen pijn en zondag na het harlopen pas de pijn. donderdag gezet raar dat het dan pas 4 dagen later gebeurt?

Ben net bij hem geweest gaat al wat beter gelukkig. Rare is dat die 2 dage later pas een buld voelde maar geen pijn en zondag na het harlopen pas de pijn. donderdag gezet raar dat het dan pas 4 dagen later gebeurt?

Waarschijnlijk omdat hij de spier toen gebruikt heeft

Waarschijnlijk omdat hij de spier toen gebruikt heeft

moet haast wel ja, morgen nieuwe dag ben benieuwt. word in indergeval niet meer hardlopen:p

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

had het langs de binnekant van men beide biceps gezet 0.75ml each was eerste x dat ik daar injecte had beter eerst met mast of bold geinject op die plekken in triceps voelde ik dan weer niets van mast.

ik snap niet hoe mensen zelf in hun glute kunnen injecten ik zou overal injecten behalve in borst en daar dus :P

in glute gaat simpel 1e keer toen mijn maat niet kon had ik geen keus, best zenuwachtig maar ging perfect en eigenlijk best simpel. Alleen soms gaat aspireren zwaar net of die ding vast zit.:p Doe het nu altijd zelf of mijn vriendin:D

Tip van een verpleegkundige:
Als je de naald in de bil steekt, zuig dan eerste iets op alvorens te injecteren.
Bij het opzuigen goed kijken of er bloed meekomt.
Als je goed zit, dan trek je een beetje lucht mee. Anders opnieuw proberen.

Ook is de locatie van injecteren belangrijk. Wij kiezen altijd de bovenste en buitenste kwadrant van de bil. oftewel. Verdeel de bil in 4 gelijke stukken (horizontaal en verticaal) en kies de bovenste en buitenste stuk om te injecteren.

Als je de naald in de bil steekt, zuig dan eerste iets op alvorens te injecteren.

Ook is de locatie van injecteren belangrijk. Wij kiezen altijd de bovenste en buitenste kwadrant van de bil. oftewel. Verdeel de bil in 4 gelijke stukken (horizontaal en verticaal) en kies de bovenste en buitenste stuk om te injecteren.

Bedankt voor de tip. Ik doe het idd altijd op die plek en check altijd eerst of ik luchtbelletjes zie

No shit! Dat wist nog niemand hier. Bedankt.

Terug
Naar boven