XXL Nutrition

injecteren

henki

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
82kg
Wat gebeurt er als je niet diep genoeg injecteerd in u bil (poep)
?

Ik heb al proberen zoeken naar een topic over dit maar ik heb helaas niets gevonden , ik ken deze forum ook nog niet zo goed.

?

Ik heb al proberen zoeken naar een topic over dit maar ik heb helaas niets gevonden , ik ken deze forum ook nog niet zo goed.

Soor botox effect en dan Krijg je er dikke billen van!!

Als ge in uw poep injecteert zal uw naald vies worden

Floept de olie er gewoon terug uit.
Moet je even een watje er tegen houden.

kunnen abcessen voorkomen door niet in de spier te injecteren maar tussen de spier en het vet?

Of hebben abcessen enkel met vuile bacteriën te maken?

kunnen abcessen voorkomen door niet in de spier te injecteren maar tussen de spier en het vet?

Of hebben abcessen enkel met vuile bacteriën te maken?

Abcessen kunnen in allebei voorkomen. Absorptie is wel iets langzamer als je in vet injecteert iirc, niet dat dat veel uitmaakt.

Abcessen kunnen in allebei voorkomen. Absorptie is wel iets langzamer als je in vet injecteert iirc, niet dat dat veel uitmaakt.

Hmm nice, maar waarom wordt er dan niet altijd subQ injecteert of waarom komt het zelden voor dat mensen subQ injecteren?

Hmm ja goeie vraag, vraag ik me ook al een tijd af alhoewel ik het wel steeds vaker hoor. Ook wat mensen in de kuursectie die (met slin pins) subQ injecteren volgens mij. Misschien niet wenselijk om vertraagde absorptie te hebben icm kortere esters? Iemand anders die hier meer over kan vertellen?

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Geen idee hoe betrouwbaar deze website is http://www.steroidal.com/steroid-injections/, maar daar wordt onder andere als nadeel genoemd dat je subQ kleinere volumes moet injecteren.

Hmm ja goeie vraag, vraag ik me ook al een tijd af alhoewel ik het wel steeds vaker hoor. Ook wat mensen in de kuursectie die (met slin pins) subQ injecteren volgens mij. Misschien niet wenselijk om vertraagde absorptie te hebben icm kortere esters? Iemand anders die hier meer over kan vertellen?

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Geen idee hoe betrouwbaar deze website is http://www.steroidal.com/steroid-injections/, maar daar wordt onder andere als nadeel genoemd dat je subQ kleinere volumes moet injecteren.

thx voor de bron! Op US fora zie ik vaak dat mensen op TRT wel vaak hun test subQ injecteren, meestal hoeveelheden van een ML per week dus zie wel dat het gaat, anderzijds dacht ik misschien dat het moeilijk zou zijn om een olie subQ te spuiten met een slin pinnetje omdat het lang gaat duren misschien.

Cools en getxxl hebben hier uitgebreid gepost mbt subQ injecteren :) Als je dat topic kan vinden heb je een bron aan informatie.

Met slin kom je op sommige plekken makkelijk in de spier. Hoeft dus niet subq te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb denk ik nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraag?:p

?

Probeer eens 4 ml niet diep genoeg te zetten, zie je wel wat er gebeurt. Kan het vast verklappen, krijg je een bult omdat de olie nergens heen kan. Met wat geluk trekt dit gauw weg, met wat pech gaat het je fucked up veel pijn doen.

Subq zetten schijnt te kunnen alleen dan met kleine hoeveelheden, snap alleen niet waarom je het zou doen. Met een slinpin kom je in zat plekken gewoon in de spier tenzij je een fat f**k bent :P

Hmm nice, maar waarom wordt er dan niet altijd subQ injecteert of waarom komt het zelden voor dat mensen subQ injecteren?

Omdat subQ gevoeliger is voor infecties, wanneer je UG spul gebruikt weet je nooit in hoeverre het 100% steriel en schoon is.

Probeer eens 4 ml niet diep genoeg te zetten, zie je wel wat er gebeurt. Kan het vast verklappen, krijg je een bult omdat de olie nergens heen kan. Met wat geluk trekt dit gauw weg, met wat pech gaat het je fucked up veel pijn doen.

Subq zetten schijnt te kunnen alleen dan met kleine hoeveelheden, snap alleen niet waarom je het zou doen. Met een slinpin kom je in zat plekken gewoon in de spier tenzij je een fat f**k bent :P

Dus als je het niet in je spier doet is het eigenlijk een verspilling of begrijp ik het verkeerd

Zorg maar gewoon dat je het diep genoeg zet. Zie geen enkele reden waarom je je gear subq zou willen zetten.

Ik doe dat niet bij me zelf , als ik nu zelf een gemakkelijke spot zou kennen om het zelf te doen met weinig "pijn".

Is er een indicatie voor of je ver genoeg zit?

Als je te ver zit hoor je en voel je het wel. (Bot) :-)

Terug
Naar boven