XXL Nutrition

Injecteren

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hoi BB'ers ik heb een paar vraagjes heb jullie FAQ gelezen hoe je moet injecteren ik had gelezen dat als je injecteerd dat je eerst je spuit naar achter moet halen om te kijken of er bloed uit loopt of niet als er geen bloed uit loopt wat komt er dan uit.

En moet je per week injecteren bij een kuur of is het elke dag en kan bij me bil niet dat plekje vinden om te injecteren :P.

en je moet de spuit gewoon zo diep mogelijk erin steken of ligt dat aan je lengte.

en Deca 10ml 200mg/ml GS bijv deze is dat een goeie voor als beginnende of nog enige tips heb al veel aan sport gedaan dus mag wel redelijke zware kuur zijn maar toch ook beginnende.

en heb roacutanne heel veel geslikt op dokters recept maakt dat veel uit ene kan ik dan maar beter niet teveel orals nemen.

Bravo2 zei:
Hoi BB'ers ik heb een paar vraagjes heb jullie FAQ gelezen hoe je moet injecteren ik had gelezen dat als je injecteerd dat je eerst je spuit naar achter moet halen om te kijken of er bloed uit loopt of niet als er geen bloed uit loopt wat komt er dan uit.

En moet je per week injecteren bij een kuur of is het elke dag en kan bij me bil niet dat plekje vinden om te injecteren :P.

en je moet de spuit gewoon zo diep mogelijk erin steken of ligt dat aan je lengte.

en Deca 10ml 200mg/ml GS bijv deze is dat een goeie voor als beginnende of nog enige tips heb al veel aan sport gedaan dus mag wel redelijke zware kuur zijn maar toch ook beginnende.

en heb roacutanne heel veel geslikt op dokters recept maakt dat veel uit ene kan ik dan maar beter niet teveel orals nemen.
Als je geen bloed trekt, dan trek je een stukje luchtledig in je spuit. ziet er uit alsof je lucht errin trekt! maar als je de zuiger terug laat komen dan verdwijnt die lucht weer.

Hoevaak je injecteerd hangt af van het middel wat je gebruikt.. varieerd van 2x per dag tot eens per week. Voor the spot in je bil.. neem 1 ham :D teken er een denkbeeldig kruis op.. dan moet je het buitenste bovenste vakje hebben.

De naald injecteer je normaliter in zijn geheel! de afmeting van de naald wordt bepaald door de plek waar je injecteerd. Bil/been 0,8x40mm en schouders 0,6x30mm

Deca alleen zou ik niet doen. Ik zou er ook 250mg test enanthaat bij zetten. Maar er zijn mensen genoeg die begonnen zijn met 1x deca/week en hier goed resultaat mee hebben gehaald.

Als je veel roacutanne hebt gehad van je dokter dan hebben ze ook je lever waardes in de gaten gehouden niet?? zoja dan weet je hoe je ervoor staat. Orals zijn gewoon niet de beste keuze om vaak en lang mee te kuren.

hello Bravo2,

begin pas aan AS als je er heel veel over weet!!! Het zijn gigantisch zware middelen die bij verkeerd gebruik flinke problemen op kunnen leveren. (bijv combi met roacc: beide zware aanslagen op je lever...) Het vinden van informatie over injecteren hoort hier ook bij! Ik train zelf natural en zal dat zo houden, maar door mijn opleiding heb ik enige kennis over injecteren. Het is niet moeilijk, maar je moet een aantal stappen weten en het in de vingers krijgen. Dit om dingen als het raken van een bot te vermijden (alhoewel het heel goed mogelijk is dat dit wel een keer zal gebeuren)
dus: lezen lezen lezen
Ik zou je informatie kunnen geven over het injecteren, maar ik heb niet de indruk dat je echt weet waar je mee bezig bent. Op zon basis iemand dergelijke informatie verstrekken gaat te ver tegen mijn principes in. Echter; google eens op intra musculair injecteren en je kunt een HELEBOEL informatie vinden. In de verpleegkundeboeken van Hamilton & Rose is ook goede informatie te vinden. Lezen lezen lezen
Dingen als injectieschema's en kuursamenstelling (hoe te doen) zijn toch wel het minste wat je moet weten voor je uberhaupt gaat nadenken over het wanneer te doen van je kuur...Het feit dat je veel sportervaring hebt wil NIET zeggen dat je aan de testo toe bent...

vriendelijke groet en veel succes,

B

• Topic Starter Topic Starter
o ok wat zal ik dan als kuur gebruiken en hoeveel zal ik dan in de spuit doen ml=cc??
en een ham moet ik gewoon een kruis op me bil tekenen ofzo begrijp ik nog niet zo sorry hoor :p.

Bravo2 zei:
o ok wat zal ik dan als kuur gebruiken en hoeveel zal ik dan in de spuit doen ml=cc??
en een ham moet ik gewoon een kruis op me bil tekenen ofzo begrijp ik nog niet zo sorry hoor :p.
dude.. als ik het zo zie dan is het enige anabool wat jij moet nemen voedsel genaamd :D

Lees een grondig rond hier op het forum.. als je antwoorden staan talloze keren genoemd!

ja kijk ook al paar maanden op het forum maar dacht van vraag het maar voor de zekerheid zodat er straks geen gekke dingen gebeuren met injecteren

Bravo2 zei:
ja kijk ook al paar maanden op het forum maar dacht van vraag het maar voor de zekerheid zodat er straks geen gekke dingen gebeuren met injecteren

post voor de zekerheid is je voedings en trainings schema, dan kunnen we kijken of die in ieder geval in orde zijn.....................daarna kun je gaan denken aan kuren

(hoelang train je nu trouwens al)

toch zeker wel een jaar heb daarvoor ook veel gezwommen en al voedingsschemais 2 of 4 boterhamen in de ochtend glasje sinasappelsap in de middag berg met boterhamen soms 8 ofzo s'avonds meestal pasta.

Ik zie al wat vlammen in de verte,is het?
Jaaaaaaaaaa,welkom MrJ. :hello:

Bravo2 zei:
toch zeker wel een jaar heb daarvoor ook veel gezwommen en al voedingsschemais 2 of 4 boterhamen in de ochtend glasje sinasappelsap in de middag berg met boterhamen soms 8 ofzo s'avonds meestal pasta.

nou dit stelt dus echt werkelijk niets voor, ik ga hier niet eens serieus op in!!

Terug
Naar boven