Bravo2
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hoi BB'ers ik heb een paar vraagjes heb jullie FAQ gelezen hoe je moet injecteren ik had gelezen dat als je injecteerd dat je eerst je spuit naar achter moet halen om te kijken of er bloed uit loopt of niet als er geen bloed uit loopt wat komt er dan uit.
En moet je per week injecteren bij een kuur of is het elke dag en kan bij me bil niet dat plekje vinden om te injecteren
.
en je moet de spuit gewoon zo diep mogelijk erin steken of ligt dat aan je lengte.
en Deca 10ml 200mg/ml GS bijv deze is dat een goeie voor als beginnende of nog enige tips heb al veel aan sport gedaan dus mag wel redelijke zware kuur zijn maar toch ook beginnende.
en heb roacutanne heel veel geslikt op dokters recept maakt dat veel uit ene kan ik dan maar beter niet teveel orals nemen.
En moet je per week injecteren bij een kuur of is het elke dag en kan bij me bil niet dat plekje vinden om te injecteren
.en je moet de spuit gewoon zo diep mogelijk erin steken of ligt dat aan je lengte.
en Deca 10ml 200mg/ml GS bijv deze is dat een goeie voor als beginnende of nog enige tips heb al veel aan sport gedaan dus mag wel redelijke zware kuur zijn maar toch ook beginnende.
en heb roacutanne heel veel geslikt op dokters recept maakt dat veel uit ene kan ik dan maar beter niet teveel orals nemen.

teken er een denkbeeldig kruis op.. dan moet je het buitenste bovenste vakje hebben.
.