AndroidHealthClinic

injecteren

• Topic Starter Topic Starter
Oh nee das te ver weg, als je echt in de buut woonde wilde ik je wel helpen met over je injectie angst heen komen.
Ik heb er zelf ook last van gehad de eerste keer dus ik weet hoe kut het is.

Is er niemand in je directe omgeving die je kunt vertrouwen en je er bij kan helpen?
?

hih

ok waar woon jij dan in de buurt meschien dat ik er heen kan komen.. nee niet echt zo ja of ze durven het niet te doen

Ik woon aan de andere kant van Gelderland haha.

Maar het is toch echt een angst waar je het beste zelf overheen kan zien te komen.. Het duurde bij mij een klein half uur de eerste keer dat ik moest injecteren.
Prik nu eod en dat gaat prima.

Ga gewoon even op youtube filmpjes kijken van bil en been injecties.
Ik zou beginnen met een 0.6x30mm naald voor in je been, daar voel je helemaal niks van alleen t blijft kut de eerste keer.

Als je echt in je bil wil injecteren zou ik een 0.8x40mm naald pakken.

• Topic Starter Topic Starter

Maar het is toch echt een angst waar je het beste zelf overheen kan zien te komen.. Het duurde bij mij een klein half uur de eerste keer dat ik moest injecteren.

Ik zou beginnen met een 0.6x30mm naald voor in je been, daar voel je helemaal niks van alleen t blijft kut de eerste keer.

oh ok hah. dat is nof wel stukie maar alvast bedankt voor de info maar heb je ervaring met test enanthate?

Als je een zenuw raakt voel je t toch wel ff hoor :D

Wat je allemaal niet over moet hebben voor je hobbie :D

Bij dit soort vragen is mijn antwoord: niet kuren.
Net als je topicvraag, als je niet zelf durft zetten moet je niet kuren. Gewoon proberen man, het stelt veel minder voor dan je denkt :D
vooral dit.

De nakuur: hoelang,welke middelen en wanneer na de kuur vind je al na 2 minuten googlen.

Joh stop er nou gewoon mee
Wat doe je jezelf aan...zoveel stress (hoge cortisolwaarden) in je lijf is ook niet bepaald anabool

Je bent er ook niet klaar voor in alle opzichten

Verdiep je in je training en voeding kan je veel meer winst mee behalen :)

Je hebt gewoonweg niet de kennis om aan een kuur te beginnen.

En dan achteraf als het misloopt alles op de AAS te steken.

Tsja..injecteren. De ene keer zit het mee, de andere keer tegen. De ene keer zit ik in een ader, de andere keer niet. Elke keer weer spannend. Na 6 keer gaat het bij mij nog steeds met een trillend handje.

Tsja..injecteren. De ene keer zit het mee, de andere keer tegen. De ene keer zit ik in een ader, de andere keer niet. Elke keer weer spannend. Na 6 keer gaat het bij mij nog steeds met een trillend handje.
6 keer prikken of 6 keer kuren?

Terug
Naar boven