mos
Cool Novice
- Waardering
- 0
Gisteren deca in mijn schouder gezet... deed een beetje pijn... branderig gevoel... geen probleem en door gegaan...
naald eruit...
... en woosh... bloed spoot eruit...
(waarschijnlijk ook niet slim om vlak na het trainen van borst/bi/tri een injectie te zetten in mijn schouder...)
Schrok me helemaal de typhus, koudzweet stond in mijn handen... na een tijdje stopte het bloeden... nu een flinke stijve schouder...
Graag meer verhalen over dat het wat minder ging met injecteren!!
trouwens... is het ooit werkelijk voorgekomen dat iemand overleden is door in een ader te injecteren (bij het intramusculair injecteren uiteraard)? je hoort of leest het eigenlijk nooit dat het fout gaat...
naald eruit...
... en woosh... bloed spoot eruit...
(waarschijnlijk ook niet slim om vlak na het trainen van borst/bi/tri een injectie te zetten in mijn schouder...)
Schrok me helemaal de typhus, koudzweet stond in mijn handen... na een tijdje stopte het bloeden... nu een flinke stijve schouder...
Graag meer verhalen over dat het wat minder ging met injecteren!!
trouwens... is het ooit werkelijk voorgekomen dat iemand overleden is door in een ader te injecteren (bij het intramusculair injecteren uiteraard)? je hoort of leest het eigenlijk nooit dat het fout gaat...

gelukkig is er dit forum nog want moesten ze het zeggen in de sportschool zouden er nog bij zijn die het doen..met watjes afkuisen