XXL Nutrition

Injectie plaats Winstrol

Peter21LWD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Beste Mensen,

Momenteel een week bezig met een kuur Winstrol/Boldebolin en het verloopt tot nu toe zonder problemen. Merk nog niet heel veel maar ben wel voller na een training.

Mijn voornaamste vraag is of ik op de goede plek injecteer. De Bold zet ik in de bil aangezien dit op olie basis is. De winny wordt in mijn been gezet door een jongen die vanwege een hormoon probleem dagelijks ook zichzelf intramusculair moet injecteren en dit al 15 jaar doet in zijn been.

Ik heb even een foto meegestuurd van de plaats waar ik nu twee keer geinjecteerd ben, de eerste keer is door mn leverancier gedaan in mijn schouder maar deze plek durf ik zelf niet aan.

IMG_2228.jpg - 26569

• Topic Starter Topic Starter
Overigens nu net weer een gezet op ongeveer dezelfde plek.. Voel nu voor het eerst een wat hard bultje zitten op de geinjecteerde plek.. Dit zegt niks neem ik aan en kan gewoon gebeuren?

Nieuwe stats:

1.77 meter, 86 kg. 11%

Het kan inprincipe wel. Maar het is niet de beste plek om het te zetten. Je moet meer aan de zijkant zitten bij je outsweap en dan schuin erin (je spuit wijst 2uur aan)

Het kan inprincipe wel. Maar het is niet de beste plek om het te zetten. Je moet meer aan de zijkant zitten bij je outsweap en dan schuin erin (je spuit wijst 2uur aan)

Oke bedankt! Zal m de volgende keer meer naar de buiten kant zetten.. Ben niet echt fan van het injecteren maar goed, je moet er wat voor over hebben. Verder nog wat vragen over Winstrol, als ik die hier mag stellen.

- Je leest op internet heel veel verschillende dingen over winny injects, ook op deze site maar wat zijn nou echt de meest voorkomende bijwerkingen? Merk op het moment (maar kan ook tussen de oren zitten) dat ik harder wordt in de spieren maar dat, en ik denk dat het tussen de oren zit, ik wat benauwd/druk op de borst krijg..

- Hoe is de invloed van winny inject in combi met boldebolin voor je hart?

Alles reacties zijn welkom.

Ik heb op school geleerd om je been als het ware in vier kwadranten op te delen, en dan spuit je in het bovenste, buitenste kwadrant. Mag dus nog wel een stuk hoger.

Hoe belangrijk vinden jullie het aspireren eigenlijk? Is tot nu toe nog niet gedaan.. Die jongen die m zet doet het nooit bij zichzelf.. Wat zijn de gevaren als de winny in een bloedvat komt?

wat een mong**l is die jongen :)
is t enige wat ik te zeggen heb.

Hee man.. Tja dat kan je zeggen.. Maar hij doet het al 15 jaar elke dag bij zichzelf.. Gaat altijd goed.. Wat ik me afvraag over dat aspireren; als je m terughaalt, dan trek je toch lucht in de spuit.. Is dat niet erg om er vervolgens weer in te spuiten?!

Hee man.. Tja dat kan je zeggen.. Maar hij doet het al 15 jaar elke dag bij zichzelf.. Gaat altijd goed.. Wat ik me afvraag over dat aspireren; als je m terughaalt, dan trek je toch lucht in de spuit.. Is dat niet erg om er vervolgens weer in te spuiten?!

no offence hoor, maar dit zijn gewoon de basis principes die je moet hanteren (vind ik). je bent al aan t juicen en je weet niet eens hoe je 'even' moet aspireren? dan heb je je huiswerk niet gedaan kerel.
staan miljoenen topics over hier en elders

en ja, als je lucht trekt zit je goed.

no offence hoor, maar dit zijn gewoon de basis principes die je moet hanteren (vind ik). je bent al aan t juicen en je weet niet eens hoe je 'even' moet aspireren? dan heb je je huiswerk niet gedaan kerel.
staan miljoenen topics over hier en elders

en ja, als je lucht trekt zit je goed.

Ja daar heb je idd wel gelijk in.. Ik weet wel hoe het aspireren gaat maar zelf ben ik geen fan van het injecteren en daarom laat ik het doen.. En omdat hij het zelf al jaren doet en nooit aspireert... Hij zegt dat het niet fout gaat maar vanaf nu ga ik het aspireren maar gewoon hanteren.. Geen risico's lopen.. Thnx iig

heb je winny op water of op olie basis? en als je zoiezo per ongeluk met een olie basis in een bloedvat injecteerd ben je zwaar de lul en kan het je longen kapot maken.

heb je winny op water of op olie basis? en als je zoiezo per ongeluk met een olie basis in een bloedvat injecteerd ben je zwaar de lul en kan het je longen kapot maken.

Winny op waterbasis, bold op oliebasis.. Ga het aspireren gewoon hanteren hoor.. Geen risico's lopen.. Wat als je winny op waterbasis per ongeluk in een ader injecteert eigenlijk?

Terug
Naar boven