XXL Nutrition

Injectie verloopt moeilijk

Nino4565

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Hey dbb'ers.
Ik ben bezig met een kuur, mijn vriendin zet de spuiten in m'n bil.
Nu zit juist de 10e spuit erin. Maar de laatste 2 waren moeilijker dan anders, 2x moeten proberen om in mijn bil te geraken, aspireren verloopt moeilijker en spuiten ook( ze moet steeds meer kracht zetten).
Is dat nu omdat het de laatste 2x in de voormiddag was?
Want normaal wordt ze wel s'avonds gezet.
Als iemand hints heeft of mss ook dat probleem gehad..
Alvast bedankt!

Misschien dat er wat littekenweefsel is ontstaan dat heb ik zelf ook daar kom je moeilijk doorheen probeer zoveel mogelijk af te wisselen met spuiten en niet altijd op dezelfde plekken.
En anders iets lager of iets meer naar rechts prikken:)
suc6

Volgende kuur dus wat meer rouleren, afwisselen linkerbil, rechterbil, linkerbeen, rechterbeen, etc..

• Topic Starter Topic Starter
Van bil wisselen we constant af.
Ja hoop dat het wat beter loopt.

Zet ze in je been doe ik altijd. je kan het zelf doen zelf injecteren, grote spier. Zijkant van je buitenbeen.
Dan kan je linkerbil dan rechter dan linkerbeen, rechterbeen zo heb je nooit littekenweefsel.

Kan me niet voorstellen dat je van 10x prikken als zoveel litteken weefsel hebt dat je er niet meer doorheen komt. Je kan voor het prikken even douchen dat de spieren wat relaxter zijn. Wellicht een dunnere naald gebruiken. Wat gebruik je nu?
En idd zoals hierboven staat roteren.

• Topic Starter Topic Starter
Kan me niet voorstellen dat je van 10x prikken als zoveel litteken weefsel hebt dat je er niet meer doorheen komt. Je kan voor het prikken even douchen dat de spieren wat relaxter zijn. Wellicht een dunnere naald gebruiken. Wat gebruik je nu?
En idd zoals hierboven staat roteren.

Ja dat littenkenweefel zou wel wat snel zijn denk ik.
Ik heb nu de laatste 4 spuiten met de blauwe naalden moeten steken omdat mijn andere op waren, een maat kleiner al 0,8x40 gebruik ik.
En maandag is de linkse bil en donderdag de rechtse.

Dat is vreemd die blauwe is al 0.6 volgens mij. Als warme douche niet helpt dan idd ander plekje. Hier genoeg keuze http://www.spotinjections.com
Ik vind delts altijd wel fijn.

Terug
Naar boven