Fitness Seller

Injectie lukt niet

Bezoekers in dit topic

NoPainNoGain!

Cool Novice
Lid geworden
1 mrt 2016
Berichten
176
Waardering
55
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste forumleden,

Ik doe op het moment een kuur met 500mg test en 400mg primo. Vloeistoffen zijn wat dik aangezien de test 500mg per ml is en de primo 200mg per ml.
Ik heb nu al een paar keer gehad dat de injectie niet lukt. De naald zit dan al in m’n bil maar vervolgens wil de vloeistof er dan niet uit. Vaak proberen we dan een tweede keer met een andere naald en dan gaat het wel met heel veel moeite. Gisteren lukte het alleen de tweede keer ook niet.
M’n vriendin zet ze en die is verpleegkundige dus die weet wel waar ze mee bezig is. Ze heeft dit op haar werk ook nog nooit meegemaakt en ik kan er op internet niet veel over vinden.
Vaak heb ik ook erg last van pip en soms ook van koorts.
Mn trainingsmaat gebruikt dezelfde middelen en die heeft er ook geen last van.
Enige wat ik kan bedenken is dat de aas vrij koud staat. Het staat in een ruimte waar ik nooit de verwarming aan heb. Wat ik zelf ook dacht is dat ik inmiddels (misschien) aardig wat littekenweefsel in de billen heb en dat het daardoor moeilijk gaat.
Iemand een idee hoe het kan dat de injecties steeds zo moeizaam gaan of waarom het soms helemaal niet lukt?

Bvd.
 
Wat voor naalden gebruik je? Misschien handig te vermelden want dat kan wel eens t probleem zijn.
 
500mg test is ook gewoon teveel oplossing per ml.
Olie is te dik welke naald gebruik je 0.8x40?
Probeer is de spuit in warm water te leggen voor dat je injecteert dit zou moeten helpen

Primo 200mg ml hoeft geen pip te geven.
 
Ik gebruik de groene 0,8 x 40. Altijd gebruikt en tot nu nooit problemen mee gehad.
Die test is inderdaad aardig dik en heb nu ook 250mg per ml gekocht.
Spuit in warm water leggen nog nooit geprobeerd, wel de vloeistof wat verwarmd door de spuit door mn handen te rollen. In de magnetron doen doe ik nooit.
 
Spuiten van 2 of 3 ml? Of 5?
 
500mg test is ook gewoon teveel oplossing per ml.
Olie is te dik welke naald gebruik je 0.8x40?
Probeer is de spuit in warm water te leggen voor dat je injecteert dit zou moeten helpen

Primo 200mg ml hoeft geen pip te geven.

500mg/ml moet gewoon geen probleem zijn. Gebruik exact hetzelfde als hem, nog nooit geen problemen gehad.
 
Trek de olie op en verwarm deze onder de warme kraan olie zal dan stuk dunner worden wel opletten dat het niet veel te warm wordt.

Littekenweefsel kan ook wel zorgen dat het moeilijk gaat en doe je weinig tegen behalve andere spot injecteren

Kunt evt 3ml spuiten gebruiken
 
Als het met die groene al niet meer lukt, probeer de roze dan eens...:o

Ik denk idd dat je idd meer richting littekenweefsel moet gaan kijken. Andere spot gebruiken mss?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Trek de olie op en verwarm deze onder de warme kraan olie zal dan stuk dunner worden wel opletten dat het niet veel te warm wordt.

Littekenweefsel kan ook wel zorgen dat het moeilijk gaat en doe je weinig tegen behalve andere spot injecteren

Kunt evt 3ml spuiten gebruiken

Dat kan ik wel eens proberen.
Andere spot wil ik wel eens proberen maar als ik in mn been ga injecteren met een dunnere (blauwe) naald denk ik dat het nog moeilijker gaat. Maar ga ik vandaag proberen.

Of ik nou een 3ml of een 5ml spuit gebruik moet toch geen verschil maken? Gaat ja om de vloeistof?
 
Dat kan ik wel eens proberen.
Andere spot wil ik wel eens proberen maar als ik in mn been ga injecteren met een dunnere (blauwe) naald denk ik dat het nog moeilijker gaat. Maar ga ik vandaag proberen.

Of ik nou een 3ml of een 5ml spuit gebruik moet toch geen verschil maken? Gaat ja om de vloeistof?

Nee dit maakt zeker verschil 3ml loopt makkelijker dan een 5ml
 
Kan aan de spuit liggen tenminste als de stopper van rubber is ,deze zet uit en wordt stroef van de oplosmiddelen.
 
Waarschijnlijk littekenweefsel. Ik heb het ook op veel plekken in m'n quads. Moet dan ècht hard drukken voordat de vloeistof eruit komt (en blijven drukken!). Als ik een paar centimeter naar links/rechts/boven/onder verplaats dan gaat het ineens wel zeer soepel.

Ik gebruik de grijze 0,7x40mm naalden. Meestal doe ik 'm er niet helemaal in, maar als de vloeistof er niet uit komt doe ik 'm wat dieper en gaat het ineens wel.

Roteren, broeder :)
 
Nee dit maakt zeker verschil 3ml loopt makkelijker dan een 5ml

Klopt helemaal. Merk je heel goed als je 2 ml met een 3ml spuit of met een 5ml spuit zet. En als je het nog irritanter wilt doen dan zet je een oranje naald op een 5ml spuit.
 
probeer de spuit van 3ml en mis andere plek
 
Waarschijnlijk littekenweefsel. Ik heb het ook op veel plekken in m'n quads. Moet dan ècht hard drukken voordat de vloeistof eruit komt (en blijven drukken!). Als ik een paar centimeter naar links/rechts/boven/onder verplaats dan gaat het ineens wel zeer soepel.

Ik gebruik de grijze 0,7x40mm naalden. Meestal doe ik 'm er niet helemaal in, maar als de vloeistof er niet uit komt doe ik 'm wat dieper en gaat het ineens wel.

Roteren, broeder :)

Dit dus
Rouleren
Rouleren
Rouleren
 
3 minuten de fohn op je gevulde spuit zetten maakt de olie soepeler. Heb het ook ooit met een bepaald merk gehad. Stond los van de dosering per ml, de olie was gewoonweg dikker. Even verwarmen met de fohn en je spuit het zo weg.
 
Dat kan ik wel eens proberen.
Andere spot wil ik wel eens proberen maar als ik in mn been ga injecteren met een dunnere (blauwe) naald denk ik dat het nog moeilijker gaat. Maar ga ik vandaag proberen.

Of ik nou een 3ml of een 5ml spuit gebruik moet toch geen verschil maken? Gaat ja om de vloeistof?

Bij mij gaat het ook heeeeeel moeizaam met een 5ml spuit, grootste fout van mn leven was 100 spuiten kopen van 5ml :o
zelfde olie ging er bij mij heel vlotjes in met een 2,5ml spuit
 
Back
Naar boven