AndroidHealthClinic

injectieplaatsen

glenn12

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Beste Leden.
ik zit nu op week 5 van mijn 10 weken kuur namelijk test eth. iemand injecteert nu altijd in men glutes aagezien ik 2ml per week doe.
Maar het word maar steeds moeilijker om in de spier te komen. het lijkt wel of die persoon door vlees aan het prikken is.
Nu is mijn volgende vraag waar ik het beste kan tussen gaan afwisselen aangezien de injecties maar pijnlijker worden. ikzelf dacht misschien aan schouders maar weet niet precies of het moeilijk is zodat ik geen bloedvat of dergelijke raak.
Nu vraag ik mezelf af tussen welke plekken roteren jullie? en welke naalden heb ik hier voor nodig? ik herhaal liefst gemakkelijkste plaatsen waar je "weinig" kan misdoen.

Alvast bedankt.

no pain no gain :)
ik doe zelf altijd glutes gwn gemakkelijk soms prikt wat moeilijker maar ga je niet dood van, ooit schouders gedaan maar dagen erna zoveel last met trainen

• Topic Starter Topic Starter
True story maar vroeg me gwn af tussen welke plekken andere roteren.

Als ze goed gezet worden in iedere week een andere glutes hoor je er niets van te voelrn.

Mag geen enkel probleem zijn. Injecteer je wel op de juiste plaats?

• Topic Starter Topic Starter
ja volgens mij doet hij dat wel maar heb het ook al es opgezocht en vod iets van "scar tissue" maar dat kan je precies pas na een langere tijd krijgen. het is wel zo dat soms men kont stijf is en de andere keer weer niet.

zet hij iedere keer in dezelfde vierkante cm van de gluteus ofso? dan kan ik begrijpen dat het wat moeilijker wordt, hetzelfde dat wanneer je in je buik die spuiten moet gaan zetten als je je been breek wordt even later helemaal hard en kom je er moeilijk doorheen

Afwisselen met quads en schouders. In het begin is er mss wel wat pijn nadien bij nieuwe injectiespots, maar na 1 of 2 keer prikken is dit weer voorbij.

In schouders zit je helemaal niet snel in een ader; in quads kan je al welens door een heenprikken maar dat is zelden. Bovendien zijn de quads de gemakkelijkste plaats om te zetten.

Terug
Naar boven