- Waardering
- 551
Wel voor 12:00 anders komt die man die altijd het vlees snijdt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig hoor, leek me niet zo'n domme vraag aangzien ik er niets over kon vinden op het forum leek mij het vragen waard, spijtig dat alles hier zo snel weggelachen wordt maarja.
wrom denk je dat er niks over te vinden was?^^ als je logisch nadenkt en je vraag leest snap je best waarom anderen jou uitlachen... Is bijna hetzelfde als ik zou vragen of Dianabol beter zou werken als ik het in neem bij een volle maan... Gaat nergens over snapje..

hahaals je stuiptrekkingen krijgt ff de naald eruit halen dan zit je in een peesje ofzo.
@ Topicstarter, maak het jezelf niet zo moeilijk... Wat zou het nu uitmaken op welke dag je injecteerd... Denk na... Het gaat erom dat je de stof in je lichaam plaatst en dan wacht je simpel tot het zun werk gaat doen, of dit nu om 13:58 is op een woensdag of 07:46 op een zondag...
Te veel vragen stellen is niet goed voor je!! Gewoon de spuit pakken, de dosis, kies een dag om te beginnen of wanneer je lekker de tijd hebt om te injecteren en ga ervoor....
^^ als je logisch nadenkt en je vraag leest snap je best waarom anderen jou uitlachen... Is bijna hetzelfde als ik zou vragen of Dianabol beter zou werken als ik het in neem bij een volle maan... Gaat nergens over snapje..
, als je altijd met producten hebt gewerkt die je moet slikken(energ xpand, insu/endo stim etc, je kent ze wel), en waarbij men zegt dat je die op bepaalde tijdstippen moet nemen (eten,voor training, voor slapen gaan etc) dan denk ik dat deze vraag nog niet zo dom is 
... als je altijd met producten hebt gewerkt die je moet slikken(energ xpand, insu/endo stim etc, je kent ze wel), en waarbij men zegt dat je die op bepaalde tijdstippen moet nemen (eten,voor training, voor slapen gaan etc) dan denk ik dat deze vraag nog niet zo dom is![]()
ga door ga doorHelemaal niet vreemd, ik ben een achterwerkspuiter.

Zie als de eerste persoon die reageerd nu gewoon dit post, ben je van die vraag vanaf moesten er nog mensen zijn die hun dat afvragen, teveel vragen is idd niet goed, maar er is niets verkeerd met vragen stellen, als je altijd met producten hebt gewerkt die je moet slikken(energ xpand, insu/endo stim etc, je kent ze wel), en waarbij men zegt dat je die op bepaalde tijdstippen moet nemen (eten,voor training, voor slapen gaan etc) dan denk ik dat deze vraag nog niet zo dom is
![]()
...Innemen op een bepaald moment doe je omdat een je een middel wilt voelen op het moment dat jij het nodig hebt (pre-workout supplementen), of omdat de stof een aantal uur werkt (om de 6 uur een pilletje bijv. om 24/7 een voorraad stof in je lichaam te hebben).. << Denk hierbij aan test boosters/ stackers etc. Sommige stoffen neem je niet voor het slapen gaan, caffeine producten, omdat dit je slaap verhinderd...
^^ hetzelfde doe je met anabolen, je kijkt naar de halfwaardetijd en blijft continue de stof bijvullen d.m.v. injecties (om de dag, 1 x per week). Het moment van injectie maakt echter niet uit, omdat je er bijvoorbeeld niet slechter van gaat slapen, of direct na een injectie harder kunt trainen <<< wat supplementen vaak wel doen. De vraag is dus eigenlijk overbodig imo, omdat als je gaat kuren je dit in eerste instantie moet uitzoeken.... Je wilt toch weten wat je in je lichaam spuit...
Ik denk dat het tijd is voor een...