MuscleMeat

inname clen

einbein

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
beste, ik heb een vraagje over clen.
moet er een bepaalde tijd zitten tusse inname of maakt dit niet uit?

Clen heeft halfwaardetijd van 35 uur gemiddeld. Dus ik zou ze in de morgend innemen op lege maag. Lekker knallen de hele dag en toch kunnen slapen.

Bouw rustig op begin met 20mcg of 25mcg (als je 50 mcg tabletten hebt).
En 2 weken op / 2 weken af. Anders gaan je receptoren vol zitten.
Elke 2 weken terug opbouwend de clen innemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt :) heb ik heel wat aan :D heb idd tabs van 50mcg dus moet ik ze nog voorzichtig splitte :p

heb vandaag rond half 11 ongeveer 20 à 25mcg genomen maar ik voel totaal niks kan dit?

heb vandaag rond half 11 ongeveer 20 à 25mcg genomen maar ik voel totaal niks kan dit?
Ja je hebt waarschijnlijk clen van een underground merk want je hebt 50 mcg. Ik vond deze minder inhakken dan bv de chinese zalmrose.
Neem morgen gewoon 1 tablet en kijk dan verder niet ineens 3 tabletten innemen. Rustig aan doen.

Ja je hebt waarschijnlijk clen van een underground merk want je hebt 50 mcg. Ik vond deze minder inhakken dan bv de chinese zalmrose.
Neem morgen gewoon 1 tablet en kijk dan verder niet ineens 3 tabletten innemen. Rustig aan doen.

Kijk uit wat je zegt man,heb hier een kaart voor gehad pfff :(

hmm, oke zal morgen dat is probere hehe

Heb gistere nog eens bier gedronke 5pintjes en had de eerste 2dage maar 10mcg genome en 3de ongeveer 20mcg is dit beetje dom maarja is dat heel slecht voor de lever icm clen?

Ja het is beide leverbelastend maar als het 1 keertje is valt de schade mee hoor.
Alcohol en afvallen gaan ook niet goed samen even wachten met drinken.

Terug
Naar boven