Fitness Seller

Inname t boll

tokkel zei:
dus toch 8 weken :)

is het ook niet een beetje onzin van die niet langer dan 6 weken.
Zit natuurlijk wel een waarheid in.

maar als je 70mg winstrol neemt voor 6 weken. heb je lever het zwaarder dan 8weken 35.
Of je heb die werken daarvoor een kickstart gehad met dbol of oxy.
Volgens mij ga je niet zosnel dood van 8 weken orals.

dood gaan we toch een keer kerel dus waarom niet van steroiden? :D

Pipo kerel.....hoe verloopt de test?

zo week 4 zit erop bijna en ben er zeer over te spreken.
kracht toename blijft meer worden en heb er echt ongekende goede pomps door.
vanaf het begin hield ik er geen vocht van vast en das een erg fijne bijkomstigheid.
denk wel dat ik er nog een paar weekjes mee doorga, hoewel velen claimen op buitenlandse boards dat het enkel maar 4 weken echt goed werkt.
we zullen zien als dit zo is zal ik het zeker posten.
heb er nu toch krap 4 kilo bij dus das niet zo heel erg slecht in mijn ogen.
harder wat droger en veel krachttoename en enorm heftige pomps.
ik ben zeer benieuwd wat de bevindingen van andere zijn met dit middel en wil ook erg graag weten hoe andere reageren op de Turinabol van andere Undergroundlabs hier.

Groetjes,

pipo

Ik heb nu ook bijna een weekje turinabol van MRP errop zitten. Hiermee begonnen na 8weken test boldenon en winstrol depot. Neem het samen met elke dag tren acetate 50mg en 40mg turinabol.

Merk dat ik toch wat sterker begin te worden, ondanks dat ik al dik 8 weken kuren errop heb zitten. Ook heb ik enorme pomp zoals pipo ook zegt. Toppie dus..

pipo zei:
vanaf het begin hield ik er geen vocht van vast en das een erg fijne bijkomstigheid.
denk wel dat ik er nog een paar weekjes mee doorga, hoewel velen claimen op buitenlandse boards dat het enkel maar 4 weken echt goed werkt.
ik ben zeer benieuwd wat de bevindingen van andere zijn met dit middel en wil ook erg graag weten hoe andere reageren op de Turinabol van andere Undergroundlabs hier.

Groetjes,

pipo

Zijn er dan nog andere labs dan MRP die Turinabol maken?

pipo zei:

Groetjes,
pipo

netjes :thumbs:

Ja wil ook weleens de bevindingen horen van mensen die de Turinabol van GS genomen hebben en/of ermee bezig zijn.
Het is voor lezers/gebruikers altijd goed om te lezen hoe de bevindingen zijn van stoffen van verschillende fabrikanten/undergroundlabs.

Ik ga volgende week met Tbol van GS beginnen en zal wel eens wat bevindingen posten tzt.

Terug
Naar boven