- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Ik ben bezig om een laptop te installeren voor een broer van mij, en ik ben er bijna mee klaar. Ik weet alleen dat hij, en vooral z'n kids, niet echt hun weg weten op internet, met als gevolg dat er dus binnen 3 dagen 10 toolbars aan Internet Explorer vasthangen. Nu kan ik die wel weer wegkrijgen, maar daar heb ik nou ook weer niet echt zin in. Heeft iemand enig idee hoe ik het zo in kan stellen dat die toolbars gewoon niet geinstalleerd kunnen worden? Ik had wel iets gevonden, dat je in Internet Explorer een vinkje uit kan zetten waar bij staat "Browser-uitbreidingen van derden toelaten" of zoiets, maar dat werkt niet. Als je dat uit zet, en je installeert Google Toolbar, dan staat dat vinkje gewoon weer aan. Heeft dus nog weinig nut. Besturingssysteem is Windows XP SP2. Firefox of zoiets is geen optie, dat soort dingen willen ze nooit, hoe hard ik er ook op aandring. Het moet dus gewoon met Internet Explorer zelf, of eventueel een extra programma waarmee ik dat soort dingen kan instellen.
Dus, shoot
Dus, shoot