XXL Nutrition

insuline + creatine

RvR

Freaky Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m78
Massa
105kg
even een vraagje over insuline bij het gebruik van creatine:

wanneer zou ik insuline in moeten spuiten voor een verbeterde opname van mn creatine?

verplaatst naar AAS sectie

RvR zei:

wanneer zou ik insuline in moeten spuiten voor een verbeterde opname van mn creatine?

Ik gebruik creatine direct na de training, vlak na inspuiting van de insuline, samen met een whey isolaatshake. Dus geen half uur wachten, maar binnen 10min tot een kwartier hoogstens.

Gebruik ook de searchfunctie, er is een hoop info over te vinden.

Maar dan wel in een kuur met AAS neem ik aan en niet met Creatine only mag ik hopen?

Roy zei:
Ik gebruik creatine direct na de training, vlak na inspuiting van de insuline, samen met een whey isolaatshake. Dus geen half uur wachten, maar binnen 10min tot een kwartier hoogstens.

Gebruik ook de searchfunctie, er is een hoop info over te vinden.

Jij hoeft helemaal geen insuline te spuiten. En zeker niet als je 19 bent en alleen aan de creatine zit lijkt me. Of heb ik iets gemist.

RvR zei:

Hij is diabeet/suikerziek en moet dus insuline spuiten.

• Topic Starter Topic Starter
BramV zei:
Hij is diabeet/suikerziek en moet dus insuline spuiten.

dank u.. ik moet het inderdaad spuiten vanwege mijn suikerziekte..

maar als ik het toch moet, dan wil ik wel graag weten hoe ik het moet gebruiken in combi met creatine.. en dan kan ik het dus ook extra benutten lijkt mij..

Elmo zei:
Maar dan wel in een kuur met AAS neem ik aan en niet met Creatine only mag ik hopen?

Bevalt me ook goed zonder AAS, als bridge tussen kuren neem ik het nu, drie weken op, drie/vier af. Gewicht na een goede 2 maanden OFF, is praktisch hetzelfde gebleven zonder noemenswaardig meer vocht/vet aanzetting. Ben wel iets cleaner gaan eten.

Terug
Naar boven