- Waardering
- 3
hoelang kun je insuline op relatief veilige wijze blijven gebruiken zonder 'blijvende' schade?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1X PR DAG? als je kortwerkende insuline hebt,,en je wilt goed groeien,moet je bij elke ontbijt,lunch, diner een beetje zetten,anders heeft het nog geen zinIk zou het bij max 5 dagen per week houden en dan 1 ject per dag.. dan kan je het echt wel wat maandjes uithouden. 4 weken wordt vooral gehandteerd bij 2-3 injects per dag met Humalog.
PS. ken de "problematiek"
1X PR DAG? als je kortwerkende insuline hebt,,en je wilt goed groeien,moet je bij elke ontbijt,lunch, diner een beetje zetten,anders heeft het nog geen zin
hoe minder je het doet hoe veiliger lijkt me. Misschien 1on 2off? Hiervoor moet je bij de experts zijn![]()

1X PR DAG? als je kortwerkende insuline hebt,,en je wilt goed groeien,moet je bij elke ontbijt,lunch, diner een beetje zetten,anders heeft het nog geen zin
Bullshit! Het meest belangrijke eetmoment is PWO knal er dan 1IU humalog in per 10kg lichaamsgewicht. Ook het 1e eetmoment van de dag is belangrijk maar dan neem ik geen insuline, dan zit je weer tekijken met je maaltijden erna. Vetvrij enzoo.. en je bent dan de hele dag moe..

De meeste jongen die ik ken gebruiken het een week of 8 achter elkaar en dan meestal gewoon 2x per dag, sochtends en PWO!
Ook het 1e eetmoment van de dag is belangrijk maar dan neem ik geen insuline, dan zit je weer tekijken met je maaltijden erna. Vetvrij enzoo.. en je bent dan de hele dag moe..
waarom ben je dan de hele dag moe? ik ben zoiezo de hele dag moe, maar waarom met slin bbij het ontbijt?
waarom ben je dan de hele dag moe? ik ben zoiezo de hele dag moe, maar waarom met slin bbij het ontbijt?