Fitness Seller

INSULINE gebruik - duratie

Er word vaak aangeraden 4weken on 4off, hoe minder je het doet hoe veiliger lijkt me. Misschien 1on 2off? Hiervoor moet je bij de experts zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
als je ook maar 1 post van mij hebt gelezen weet je dat ik geen 1 week on 2 weken off ga gebruiken :D

Ik zou het bij max 5 dagen per week houden en dan 1 ject per dag.. dan kan je het echt wel wat maandjes uithouden. 4 weken wordt vooral gehandteerd bij 2-3 injects per dag met Humalog.

PS. ken de "problematiek"

dank u heer hardgainers

Ik doe 3x per week 2x per dag.
8 weken on 4 off.

Ik zou het bij max 5 dagen per week houden en dan 1 ject per dag.. dan kan je het echt wel wat maandjes uithouden. 4 weken wordt vooral gehandteerd bij 2-3 injects per dag met Humalog.

PS. ken de "problematiek"
1X PR DAG? als je kortwerkende insuline hebt,,en je wilt goed groeien,moet je bij elke ontbijt,lunch, diner een beetje zetten,anders heeft het nog geen zin

Ben ook zeer geintresseerd in gebruik van insuline maar begin hier nog niet aan. Wil dit ooit graag nog in nakuur gebruiken maar weet nog te weinig van werking af mbt BB doelen. MBT diabetes mellitus ben ik echter ervaren, is alleen niet te vergelijken met doelen die wij hebben

1X PR DAG? als je kortwerkende insuline hebt,,en je wilt goed groeien,moet je bij elke ontbijt,lunch, diner een beetje zetten,anders heeft het nog geen zin

Bullshit! Het meest belangrijke eetmoment is PWO knal er dan 1IU humalog in per 10kg lichaamsgewicht. Ook het 1e eetmoment van de dag is belangrijk maar dan neem ik geen insuline, dan zit je weer tekijken met je maaltijden erna. Vetvrij enzoo.. en je bent dan de hele dag moe..

Bullshit! Het meest belangrijke eetmoment is PWO knal er dan 1IU humalog in per 10kg lichaamsgewicht. Ook het 1e eetmoment van de dag is belangrijk maar dan neem ik geen insuline, dan zit je weer tekijken met je maaltijden erna. Vetvrij enzoo.. en je bent dan de hele dag moe..

mee eens. het is enkel een nutrient pusher dus pwo is het moment om het te gebruiken en wel zo snel mogelijk. vandaar ook dat we het IM zetten, zodat we zo snel mogelijk de amino's en carbs in onze spieren willen om herstel en groei te bewerkstelligen.

AM shot heeft enkel zin als je geen roids gebruikt om je snel uit catabole toestand te halen na ongeveer 8 uur vasten.

ga je echter meerdere keren per dag hgh gebruiken en wil je hier alles uithalen dan zou je er een paar iu's of slin bij kunnen nemen maar dit gaat dan toch echt de extreme hardcore kant op wat "waarschijnlijk" gezondheids risico's met zich mee gaat brengen op de lange duur.

-rodge

bedankt jongens

De meeste jongen die ik ken gebruiken het een week of 8 achter elkaar en dan meestal gewoon 2x per dag, sochtends en PWO!

in icm met IGF dan? B.I.G. P.O.P.P.A. No info, for the, D.E.A. federal agents mad cause I'm flagrant tapped the cell, and the phone in my basement the IRS tryin to take my pay and plus I'm bein spied on by the C.I.A. I locks it, I'm toxic like DDT my flow get'cha high like PCP I'm number one downloaded on your MP3 I bang on you niggaz like an MPC I make a n**ga nut in his DNG's cause no one do it better than the one Q.B. uh.. what.. ya heard..

Ook het 1e eetmoment van de dag is belangrijk maar dan neem ik geen insuline, dan zit je weer tekijken met je maaltijden erna. Vetvrij enzoo.. en je bent dan de hele dag moe..

waarom ben je dan de hele dag moe? ik ben zoiezo de hele dag moe, maar waarom met slin bbij het ontbijt?

Terug
Naar boven