MuscleMeat

INSULINE gebruik - duratie

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ook ouwe
echt k*t want dan wil ik pitten
dus loop ik op brandende kolen en heb ik een dikke LED opgehangen waarin H Y P O knippert om wakker te blijven

ja ik ook ouwe
echt k*t want dan wil ik pitten
dus loop ik op brandende kolen en heb ik een dikke LED opgehangen waarin H Y P O knippert om wakker te blijven

Krijg het ook vaak wat koud zo een uur na de inject.. 1e tekenen van dat er weer een maaltijdje vereist is :D

ehm.. nee.. dat is een teken dat je dood gaat bro.. ff minderen die shit.. ;)

No info, for the, D.E.A. federal agents mad cause I'm flagrant tapped the cell, and the phone in my basement the IRS tryin to take my pay and plus I'm bein spied on by the C.I.A. I locks it, I'm toxic like DDT my flow get'cha high like PCP I'm number one downloaded on your MP3 I bang on you niggaz like an MPC I make a n**ga nut in his DNG's cause no one do it better than the one Q.B. uh.. what.. ya heard..

yo

ook daar heb ik last van hoor.. dan ben ik nog liever slaperig door de slin dan die tren insomnia.. daar word je echt psychisch van :D

Heb me eens flink verdiept in gebruik van insuline.
Vragen die overblijven bij mij zijn:

Zou je door in je nakuur insuline te gebruiken(natuurlijk met voeding volgens voorschrift) nog gains kunnen behalen?

Zou bij aanschaf van een bloedglucosemeter de risico's bepertk zijn tot een minimum?

Ik doe 6 weken on, 3 weken off.
En zet 1x per dag, na het trainen. En dus 100gr snelle suikers + 50 gram whey shake, en me voeding daarna.

Geen last van blijvende side-effects. Ben wel eens een keer dood op geweest, dat ik tijdens schooldag naar huis ging.. had niet genoeg gegeten.

nou advanced jij bent flink bezig hoor voor zon jonge vent...pas op!

Heb me eens flink verdiept in gebruik van insuline.
Vragen die overblijven bij mij zijn:

Zou je door in je nakuur insuline te gebruiken(natuurlijk met voeding volgens voorschrift) nog gains kunnen behalen?

Zou bij aanschaf van een bloedglucosemeter de risico's bepertk zijn tot een minimum?

Gains zou je kunnen behouden hoogtens.. of je moet in de kuur geen insuline gebruikt hebben..

Ik heb ook een glucometer en heb het in het begin allemaal in de gaten gehouden nu voel ik dat allemaal erg goed aan.

nou advanced jij bent flink bezig hoor voor zon jonge vent...pas op!

hey dennis :cool:

ja ik kijk ook zeker goed uit.
ik doe alles zoals ik weet dat ik moet doen.
en als ik merk dat 't niet goed gaat, dan kap ik ook gewoon zeker een week.

maar ik let niet op me leeftijd, ik ga er gewoon voor.

Wil tijdens kuur geen slin gebruiken, bent zowieso al gevoeliger voor slin door AAS, zou het wel de maand na mn kuur willen proberen om gains te behouden of zelfs nog bij te gainen.

Zou dan kiezen voor 4 weken on 2 weken off en weer 4 weken on. Dan weer korte kuur van 6 weken. Zijn er mensen die slin op deze manier gebruiken (dus tussen kuren door?)

Wil tijdens kuur geen slin gebruiken, bent zowieso al gevoeliger voor slin door AAS, zou het wel de maand na mn kuur willen proberen om gains te behouden of zelfs nog bij te gainen.

Zou dan kiezen voor 4 weken on 2 weken off en weer 4 weken on. Dan weer korte kuur van 6 weken. Zijn er mensen die slin op deze manier gebruiken (dus tussen kuren door?)

Ja ik deed het elke dag door de kuur heen.
Hooguit een week niet gedaan ofzo, van de 10 weken. Zeker 8 of 9 weken vol uit geslind tijdens kuur.
Werkt toppie! :D

Bullshit! Het meest belangrijke eetmoment is PWO knal er dan 1IU humalog in per 10kg lichaamsgewicht. Ook het 1e eetmoment van de dag is belangrijk maar dan neem ik geen insuline, dan zit je weer tekijken met je maaltijden erna. Vetvrij enzoo.. en je bent dan de hele dag moe..

tja dan zal jij het wel beter weten(ligt er ook aan welke insuline je zet)
maar aangezien er veel kortwerkende insulines gebruikt worden..novorapid enzo(die maar 4 uur werkt) vang je maar 1 x een maaltijd op,en insuline wordt toch gebruikt om te gainen,,,of zie ik het nu verkeerd??

ik gebruik zelf pas 20 jaar insulin. o.a novorapid,actrapid, mixtard 30/70,insulatare en lantus(das een nieuwe langwerkende insuline die 24 uur heeeel langzaam werkt)dus weet er natuurlijk nog niet zoveel van..ik doe maar een dotje

tja dan zal jij het wel beter weten(ligt er ook aan welke insuline je zet)
maar aangezien er veel kortwerkende insulines gebruikt worden..novorapid enzo(die maar 4 uur werkt) vang je maar 1 x een maaltijd op,en insuline wordt toch gebruikt om te gainen,,,of zie ik het nu verkeerd??

ik gebruik zelf pas 20 jaar insulin. o.a novorapid,actrapid, mixtard 30/70,insulatare en lantus(das een nieuwe langwerkende insuline die 24 uur heeeel langzaam werkt)dus weet er natuurlijk nog niet zoveel van..ik doe maar een dotje

als bb'er zijnde gebruiken we insuline heel anders als een diabeet. wij willen enkel wanneer dat het meest nodig is onze spieren zo snel mogelijk voeden met de broodnodige aminozuren en carbs. raad is wanneer dat moment is.... PWO en wel zo snel mogelijk. vandaar dus humalog en intra musculair, snelle onset time en tegen de tijd dat het uitgewerkt is(2.5-3 uur) hebben we onze spieren door "force feeding" uit catabole toestand gehaald. een spier kan maar zo veel opslaan, alles meer, en dat gebeurt dus als je slin vaker gaat zetten dan nodig, word opgeslagen als.... VET. vandaar dat het dus ook helemaal geen zin om heeeeeeeeel veel iu's insuline pwo te nemen omdat je dan meer carbs tot je moet nemen om hypo te voorkomen als dat je in je spieren effectief op kan slaan.

simpeler kan ik het niet uitleggen,sorry!!!

-rodge

als bb'er zijnde gebruiken we insuline heel anders als een diabeet. wij willen enkel wanneer dat het meest nodig is onze spieren zo snel mogelijk voeden met de broodnodige aminozuren en carbs. raad is wanneer dat moment is.... PWO en wel zo snel mogelijk. vandaar dus humalog en intra musculair, snelle onset time en tegen de tijd dat het uitgewerkt is(2.5-3 uur) hebben we onze spieren door "force feeding" uit catabole toestand gehaald. een spier kan maar zo veel opslaan, alles meer, en dat gebeurt dus als je slin vaker gaat zetten dan nodig, word opgeslagen als.... VET. vandaar dat het dus ook helemaal geen zin om heeeeeeeeel veel iu's insuline pwo te nemen omdat je dan meer carbs tot je moet nemen om hypo te voorkomen als dat je in je spieren effectief op kan slaan.

simpeler kan ik het niet uitleggen,sorry!!!

-rodge
ok dan,ik snap je wel,,maar over hoeveel eenheden per keer praat je dan?
en wist je dat insuline zich op kan hopen in de spieren en opeens kan werken bij een bepaalde inspanning

Ja, ik zet altijd 10 units. Soms wat minder als ik denk ook minder te gaan eten (denk dan aan 8 units). Terwijl ik 80 weeg, is die 10 units eigenlijk teveel. Je moet het vol eten!

Eerst je snelle zuikers (100gr), daarna 50gr whey en dan je 2 uur tijd helemaal volproppen. Dan werkt het goed uit, anders blijft het zitten en kun je heel moe worden enzo.

Terug
Naar boven