Fitness Seller

Interesseren videogames je minder naarmate je ouder wordt?

• Topic Starter Topic Starter
I one-up you, sir.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe mij maar een comp fan dan,
[afbeelding niet meer beschikbaar]

cpu-cooling-03.jpg
Noct........:)

Van videogames interesse gaan we naar computerventilators :o

Ik heb nog een ps2. Zegt genoeg.

Met ouder worden is het enorm geminderd. Bij veel games heb ik ook gewoon het gevoel been there done that..

Stelletje ouwe mannen hier :)

Maar game zelf ook wel minder, bij vlagen nog wel eens 30+ uur per week maar dat is eens in de 3 maanden.

30+ in een week. Dat is net geen 4 daagse werkweek :roflol:

Speel je dan een toernooi ofsow?

Nee gewoon als een nieuwe game uitkomt, zoals Skyrim, dan effe een paar weekjes knallen en dan is de lol er weer af.

spelen doe ik eigenlijk nog nauwelijks. heb mn heil gezocht in ze zelf te ontwikkelen ghehe.

Sinds een paar maanden weer iets van mijn oude passie voor gamen terug gekregen. Heb zes jaar lang (12 - 18) tibia gespeeld, waarvan vier echt diehard en de laatste twee alleen maar om wars. Daarna verschillende games gespeeld, maar niets wat me echt bezig kon houden; fifa en cod kwam nog in de buurt.

Sinds kort nu League of Legends en dat kan ik gemakkelijk 10 uur op een dag spelen. Komt ook wel omdat ik gewoon echt niets te doen heb op dit moment, als ik het druk heb op werk game ik soms ook een paar dagen niet en als school weer begint wordt het sowieso minder.

Vanaf mijn 8e een echte gamer, commedore 64 tijd :cool:

Later elke sega wel gehad.
Hele lijsten met games die ik MOEST hebben.

Later na het overlijden van sega als console fabrikant overgestapt op xbox.
Hier nog steeds erg fanatiek.

Altijd een PC on the side gehad voor shooters, gezien ik van mening ben dat je die gewoon op de PC hoort te spelen. (MUV Halo dan bijvoorbeeld)
En PC toppers als diablo en dergelijke mee te pikken.

7 jaar geleden WOW ---> Hooked.
En sindsdien eigenlijk niet veel need meer om andere games te spelen.
Af en toe een kaskraker mee pikken voor de Xbox 360, maar als dit er 4 per jaar zijn is het op.
Nu bijvoorbeeld wel D3 aan het spelen op de PC, en straks de nieuwe WOW expansion komt er ook wel gelijk met de releasedatum...

Dus om nu te zeggen dat games me minder gaan interesseren nu ik ouder ben (31)... Nee niet echt, en denk ook niet dat dit veranderd.
Enige verandering met vroeger (lees : voor world of warcraft) is dat ik minder games koop.

Net te jong voor de Amiga ?
of gewoon niet gehad ?

Ik zou er graag nog steeds een willen, met.. Speedbal2 Ice Cream ICe Cream !!! :D

Gears of war 1 helemaal kapot gespeeld vanaf mei 2007 tot sept-okt 2009. Het was letterlijk school tot 3, gamen, avondeten, gamen tot in de verre uren (had destijds geen headphone maar een goedkoop xbl headset dus mocht nooit praten na 11 fuu) slapen en de volgende dag OP school tactieken bedenken. Tot de dag van vandaag ken ik die mappen blind nog spelen. Tientallen clans, meerdere LANS bezocht, BEETJE prijzengeld gewonnen. Valt in het niks wat een paar andere eraan verdienden. ~10.000EU (wel door 4en) op WCG is voor menig 18-20 jarig persoon veel geld

http://www.youtube.com/watch?v=y_Q1lxXU8n8

Was VEEEEEEL beter dan dat, maar heb nooit moeite gedaan om een capture card te kopen

iig, vond sportschool leuker dan gamen en beetje bij beetje minderde ik. Gears community viel uit elkaar. Kocht in april nog 4 maanden xbl maar heb dat ding maar 5x aangezet destijds

Terug
Naar boven