Fitness Seller

Internet bellen. Who Can Help Me?

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Ik ben het zat om voor een KPN aansluiting te betalen terwijl ik toch alleen maar de tel. van de zaak gebruik, omdat mijn vrouw toch gebeld moet kunnen worden thuis heb ik laatst mijn huidige internet abonnement omgezet van Chello classic naar Chello extreme. Ik heb duidelijk aan die muts van UPC gevraagd van “kan ik dan ook bellen?” Antwoord was JA

Maar als ik nu op hun site kijk zie ik dat het er helemaal niet bij staat. Er staat niet dat je kunt bellen met Chello extreme. Wie van jullie heeft Chello extreme en kan wel bellen en hoe gaat dat in zijn werk? Volgens mij heb ik dan een andere modem nodig met een telefoon (UTP) aansluiting.

Er zijn programma’s waarmee je kan bellen naar vaste telefoons zoals Skype, maar wat zijn jullie ervaringen daarmee?

ik gebruik weinig skype echter gebruikt mijn vader het voor alles en hij zegt dat de kwaliteit heel goed is en dat andere niet merken dat hij via de computer belt.
Onlangs heeft hij een abo genomen om ook gratis naar vaste lijnen te kunnen bellen en het was een monsterbedrag van 2 euro/maand en that's it. Dus 2euro per maand voor gratis te bellen naar vaste nummers...voor naar gsms te bellen is het wel beetje duur en daar moet je miss meer geen rekenen. Ik neem aan dat je ook al bijna gratis belt naar dezelfde gsm operator als die je hebt dus kun je als je zo begint heel wat geld sparen.
Let op dit is voor belgie, miss ook voor nederland, weet het niet.
In belgie is een belgacom abo alleszins 15 euro per maand + dan nog 5 a 10 euro kosten dus is de rekensom snel gemaakt eh...

• Topic Starter Topic Starter
kick

Terug
Naar boven