Fitness Seller

Interpretatie bloeduitslag

SHBG moet niet verlaagd worden.

Ik zeg nergens dat iets moet of wel?

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Oestrogeen zal wel normaliseren. Heb geduld. En anders drink je maar elke dag een halve liter sojamelk om wat meer fyto-oestrogenen in je lichaam te hebben. Voor de rest zou ik gewoon overal afblijven. Low estrogen kan voor erectieproblemen zorgen indien je een laag libido zou hebben en dat zou dan de reden zijn, maar ik zie je nergens spreken over een laag libido. En begin vooral niet te denken dat je je SHBG moet verlagen.

Verder geef ik alleen als optie vitamine d en havermout, als jij dat interpreteert als iets slechts, tja daar kan ik weinig aan doen..

Dus je kan een aanzienlijk tijd ''ON'' als je maar HCG neemt tijdens je kuur?

Aangezien je ballen nooit stoppen met werken door de LH stuurhormoon wat HCG mimict, alleen wat op moet starten zijn de stuurhormonen in je hypofyse?

Waar 27mnol is absurd veel, bij mij zijn de hoogste refwaarde 35 terwijl TS 7 maanden on is geweest en alleen maar met clomid heeft nagekuurd.

wat heb je eigenlijk allenmaal gebruikt in je kuur

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet hevig gekuurd, 3 blasts waarvan 2 die bestonden uit 375mg test-e en 400mg primo. Laatste blast was 100mg test prop en 100mg mast prop eod. Daartussen 2x cruise van 125/250mg test-e. hCG 500iu 2x per week gewoon vanaf begin tot einde laten meelopen en clomid op 50mg voor 8 weken als nakuur. Dat was trouwens wel echt een hel.

Terug
Naar boven