AndroidHealthClinic

Interview met de voorzitter van de pedo partij

Laat het maar een brede maatschappelijke discussie worden, dit zet je als ouder weer even op scherp. Voor het geval je ingedut bent en vergeet dat er dit soort idioten rondlopen, ben je weer eens heel erg wakkergeschut. Doordat ze naar buiten komen weet je ook wie en waar ze zijn….. Heel prettig om te weten. :evil2:

**** toch op man, die hele partij mag geen bestaansrecht hebben. Als we een beetje serieus genomen worden in deze wereld moeten we als Nederland deze hele partij nooit een kans geven en die gestoorde faggets opsluiten.

NVD utopie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Juriaan zei:
**** toch op man, die hele partij mag geen bestaansrecht hebben. Als we een beetje serieus genomen worden in deze wereld moeten we als Nederland deze hele partij nooit een kans geven en die gestoorde faggets opsluiten.

Bestaansrecht??????? Serieus genomen worden??????? NO WAY!!!!!! Ik geloof dat je de essentie van het verhaal niet helemaal begrepen hebt. Maar het is goed om als ouder te weten wie, wat en waar. Kop boven het maaiveld, afscheren en weg er mee. Know your enemy!!!

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de rest van hun programma. Het gevaarlijke is wel dat mensen op hun stemmen omdat andere punten in hun programma wel goed zijn en ze toch in de kamer komen.

:shake: :headbang: :splat: :shoot: :yell: :fire: :mad: word ik hier van!!!!

Grote vraag: wie wordt de lijsttrekker, en krijgen we net zo'n gevecht als binnen de VVD?

allemaal afschieten die mensen!!!

te ziek voor woorden dit!!!

Sgt Skip zei:
allemaal afschieten die mensen!!!

te ziek voor woorden dit!!!

Ze zullen er net als homo's niks aan kunnen doen dat ze op ander geslacht/leeftijdsgroep zullen vallen. Dus afschieten hoeft ook weer niet. zolang ze niet buiten het boekje gaan.

Natuurlijk kan dit niet en dat deze partij bestaat is gewoon schandalig, maar in hun ogen is dit heel normaal.

black rush zei:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de rest van hun programma. Het gevaarlijke is wel dat mensen op hun stemmen omdat andere punten in hun programma wel goed zijn en ze toch in de kamer komen.

daar geloof ik niet zo in.

Mars zei:

Helemaal gelijk Mars, niemand maar dan ook niemand gaat hier serieus mee aan de slag. Wat ze ook op hun program hebben, niemand wil hiermee geassocieerd worden.

programma :roflol:

moet je het voor de grap eens bekijken

roxxe zei:
heb jij juist gezegd dat homocoïtusualiteit een ziekte is?
Ja dat zeg ik zeker, een stoornis in de hersenen om precies te zijn, ontwikkelt tijdens de puberteit volgens de meest recente studies.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar bij homos is er sprake van een evenwichtige relatie tussen 2 volwassenen

Ja daarom is het ook perfect toelaatbaar.

confiance zei:
Bestaansrecht??????? Serieus genomen worden??????? NO WAY!!!!!! Ik geloof dat je de essentie van het verhaal niet helemaal begrepen hebt. Maar het is goed om als ouder te weten wie, wat en waar. Kop boven het maaiveld, afscheren en weg er mee. Know your enemy!!!

Nou blijkbaar mogen ze nog steeds een partij beginnen als ze een zetel weten te krijgen he, imo had dit allang een halt geroepen moeten worden.

Big_T zei:
Ja dat zeg ik zeker, een stoornis in de hersenen om precies te zijn, ontwikkelt tijdens de puberteit volgens de meest recente studies.
klopt niet

Een 7-jarig jongetje uit Japan dat zegt zich als een meisje te voelen, wordt door het schoolbestuur ook als zodanig behandeld. Zo staat de jongen ingeschreven als meisje, mag hij gebruik maken van het meisjestoilet, sport hij samen met de meisjes en tijdens zwemles draagt hij een badpak.

Het schoolbestuur heeft dit besluit gisteren bekend gemaakt. De beslissing de jongen als meisje te behandelen is opmerkelijk, omdat het Japanse onderwijssysteem doorgaans weinig begrip heeft voor leerlingen die 'anders' zijn.
FOK!frontpage / Nieuws / Japanse jongen wordt behandeld als meisje

7 jaar is nog belange niet in de puberteit, er zijn ook massa's dieren (pinguins enzo) die ook homo's zijn

Het ongenadig vervolgen van pedo’s, daar worden kinderen de dupe van. Stel je voor dat je heterocoïtusualiteit zou verbieden omdat er zoveel vrouwen verkracht worden. Dat werkt niet.
WTF ???

Heterocoïtusualiteit is een contact tussen man en vrouw met doorgaans een relatief gering leeftijdsverschil.
Pedocoïtusualiteit is een contact tussen volwassen en een kind met doorgaans een fors leeftijdsverschil. Kortom, appels met peren vergelijken.

Praktiserende pedofielen moeten worden opgespoord en opgeruimd als het ongedierte dat het is. Uitroken en vermoorden.

Er kan nooit sprake zijn van een gelijkwaardige relatie als het leeftijdsverschil en daarmee de levenservaring en mentale weerbaarheid teveel tussen de partners verschilt. Het risico is erg groot dat de volwassene zijn positie uitbuit om zijn behoeftes te bevredigen. De gevolgen voor het kind kunnen zeer ingrijpend zijn. Een pedofiel is met zijn coïtusuele behoefte in staat levens van kinderen te verwoesten. Nee, dat heb ik helaas niet uit boekjes.

Pedofielen, uitroken en afknallen als de varkens die ze zijn.

roxxe zei:
Ok ik zal tegen al die coïtusuologen en professors aan de Uni zeggen dat roxxe het gezegd heeft.

Het voorbeeld dat je geeft kan trouwens ook een ander begrip zijn (ben ff de term kwijt).

Terug
Naar boven