Fitness Seller

Interview met de voorzitter van de pedo partij

Big_T zei:
Ok ik zal tegen al die coïtusuologen en professors aan de Uni zeggen dat roxxe het gezegd heeft.

Het voorbeeld dat je geeft kan trouwens ook een ander begrip zijn (ben ff de term kwijt).
prima, zeg ze ook trouwens bij dat iranezen de langste derde beens hebben :)
en dat burgerking beter is dan mac

Wat een defensieve posts "Roxxe" weet je zeker dat je ons niet iets wilt vertellen? haha.

wat mars? mag ik nu geen jarretellen & lippestift aandoen zonder als homo te worden bestempeld? :sad:

ga squatten mars, je legpress van 1000pound stonk

wat is mac beter? :P

Big_T zei:
Ok ik zal tegen al die coïtusuologen en professors aan de Uni zeggen dat roxxe het gezegd heeft.

Het voorbeeld dat je geeft kan trouwens ook een ander begrip zijn (ben ff de term kwijt).

professoren...

Juriaan zei:
Nou blijkbaar mogen ze nog steeds een partij beginnen als ze een zetel weten te krijgen he, imo had dit allang een halt geroepen moeten worden.

Man, een partij beginnen, het idee alleen al is te zot voor woorden. Mensen die het in hun hoofd halen te gaan denken dat het bespreekbaar moet worden dat 12 jarige recht op seksueelcontact met ouderen moeten hebben zijn niet van deze wereld. Weg er mee.

Laat die mensen toch, ik vind het verschrikkelijk lachwekkend. Ben benieuwd wat ze tijdens persconferenties en interviews allemaal in hun gezicht gegooid krijgen :roflol:

Ik denk niet dat Jan Marijnissen hier blij mee is, deze partij gaat hem veel stemmen kosten :p

Big_T zei:
Ja dat zeg ik zeker, een stoornis in de hersenen om precies te zijn, ontwikkelt tijdens de puberteit volgens de meest recente studies.

Wetenschappelijk gezien is dit waar, genetisch gezien wijken enkele cellen af ten opzichte van een 'normaal' persoon, dan spreek je wetenschappelijk van een ziekte.

Alleen in de politiek en maatschappelijk gezien kun je dit niet in deze woorden brengen omdat een ziekte in de volksmond heel anders wordt opgevat dan in de wetenschap.

Vraagje, is het dan ook zo dat deze pedofielen UITSLUITEND coïtus kunnen hebben met jongere mensen? Net zoals homo's bij vrouwen geen opwinding vinden?

Terug
Naar boven